• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rundaringar skrev 2012-06-20 20:21:38 följande:
    Ja, ni får ursäkta kameran!

Det översta är från igår

Det mellersta är från imorse

Det understa är från ikväll, men hade som sagt kissat två timmar innan så. Men jag ser ett streck på det sista iaf och det syns bättre i verkligheten! Blir spännande imorgon!

Väldigt mörk bild.Jag ser faktiskt inga streck alls förutom kontrollstrecket..hmmm
  • Snigo

Det översta är från igår
    Det understa är från ikväll, men hade som sagt kissat två timmar innan så. Men jag ser ett streck på det sista iaf och det syns bättre i verkligheten! Blir spännande imorgon!

Hörru!! jag måste säga att de ser ut som mitt från äl + 8! Jag tror inte du har spök!!! Vilken tid kastar du upp test i morgon? =D Spännande!!
  • Snigo

Det översta är från igår

dock om de är redigerat blir jag osäker... mina spök syntes så mycket bättre när man redigerat dom. Bäst är de att inte göra något med bilden. =)
  • rundaringar
    Snigo skrev 2012-06-20 20:28:49 följande:
    Hörru!! jag måste säga att de ser ut som mitt från äl + 8! Jag tror inte du har spök!!! Vilken tid kastar du upp test i morgon? =D Spännande!!
    Visst är det skillnad på det första och de andra? Man ser ju att det första är neg och inte de andra (det sista ser neg ut på bilden, jag vet, men inte i verkligheten!).

Jag sover tyvärr rätt länge x) Men kanske ställer klockan skapligt och kliver upp  
  • rundaringar

Imorgon kan jag ta kort på min iPhone också, då kanske bilderna blir lite bättre

Men är inte huvudsaken hur testen ser ut i verkligheten? Dom blir alltid annorlunda på bild (med ljus och sånt) och sen när man trixar och så.. 

• Trixxy
    Snigo skrev 2012-06-20 20:30:31 följande:
    dock om de är redigerat blir jag osäker... mina spök syntes så mycket bättre när man redigerat dom. Bäst är de att inte göra något med bilden. =)

Ja ser faktiskt redigerat ut,skarpare kontrast på nåt vis
  • Trixxy
    rundaringar skrev 2012-06-20 20:33:03 följande:
    Imorgon kan jag ta kort på min iPhone också, då kanske bilderna blir lite bättre

Men är inte huvudsaken hur testen ser ut i verkligheten? Dom blir alltid annorlunda på bild (med ljus och sånt) och sen när man trixar och så.. 

Har du bild på testen otrixade?
  • rundaringar
    Trixxy skrev 2012-06-20 20:33:13 följande:
    Ja ser faktiskt redigerat ut,skarpare kontrast på nåt vis
    Alltid när jag lägger in bilder på datorn så klickar jag på "autokorrekt" eller vad det står så den ändras lite, skarpare styrka? Men annars gör jag inget!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester