Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Snigo skrev 2012-06-20 19:41:51 följande:
Tyvärr måste jag säga att de ser ut som att dom flesta av er har väldigt lika svaga plus från TL. Inte bra =( Hcg ökar väldigt fort i början så har man testat 2-3 dagar utan någon stegring eller med annat test. Så tror jag tyvärr de är spök.Samma de här med att få svagt svagt på tex morgonen men neg på kvällen går inte riktigt i hop för mig heller. =(
Här kommer lite bilder på mina spök under dom här 10 månaderna de tog att göra pyret
TL
Tl + babytime
TL
äl test och TL. Den dagen jag tog dom här testerna var dagen före den dagen jag blev gravid. Alltså så gav TL mig spök innan Äl.
Har även ett tydligt från babytime i mitt galleri.
Så här såg de ut när jag faktiskt var gravid!
babytime, TL och billigatester äl + 8
äl + 8 & 9 testat på kvällen. Testar alltid på kvällen =D Fick gravid 1-2 på äl + 8.
Jag har mått helt som vanligt tills i går. 7 + 4 vecka 8. Nu har jag verkligen börjat känna mig gravid.
Ursäkta mitt långa inlägg hoppas de hjälper någon isf =) Kram och lycka till tjejer! <3
Jag tog igår som verkligen var neg. Det var därför jag reagerade när jag idag såg något. Nu är ju testet torkat, men man ser fortfarande strecket, som är rosa. Tog ett till nyss (jag hade bara hållt mig i två timmar och borde verkligen inte tagit ett) men jag ser fortfarande ett streck.. Men då är risken rätt stor att det faktiskt bara är spökstreck som kommer?