• Marras

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hahaha helenmedh... ;) jag har redan tagit två st idag.. ingen större skillnad på dem. I morgonbitta blir bra, spännande.. jag är också nyfiken på era tester!!  =) 

• Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-20 22:22:27 följande:
    Haha, tro mig, jag VILL! Men blir nog bäst om man väntar tills imorgon
    Är du säääääker på det ?  
    Du kanske är som mig och får starkare med kvällsurin? *lockar*

Haha 
  • Helenmedh
    Marras skrev 2012-06-20 22:28:04 följande:
    hahaha helenmedh... ;) jag har redan tagit två st idag.. ingen större skillnad på dem. I morgonbitta blir bra, spännande.. jag är också nyfiken på era tester!!  =) 
    Äh, två = schmåå -.- 

Ja då vet ju jag vad jag ska göra imorgonbitti.. *ställer väckaren* 
  • Gummsan

Jag är en av dom som fått starkare på kvällen. Hört många som säger samma vill också se fler test! :-P

• Meja2011

Marras: Inge vidare du, ingen graviditet i alla fall:/ så nu tar jag lite sommaruppehåll:) börjar med provera och pergotime juli/augusti. Ska njuta av vårt ny köpta hus, vår bebis, sommaren, dricka rosé i trädgården och bara vara:)

Ser fram emot testet imorgon;)

• Hoppas 2012

Jag har använt TL sen september och fått möjlig EN skugga för typ 1 månad sen, annars inte antydan till streck förrän nu när jag fick plus så för mig har de varit bra.

• Meja2011

Hoppas: jag har använt tl i 6 år, fram tills april hade jag ALDRIG fått en tillstymmelse till streck, om jag nu inte varit gravid då;) vilket vatt 2 gånger, och nu har jag fått ett antal, så ngt knas är det ju:/

• Hoppas 2012

Trist när det blir så! Men ni testar väl bara med nya LOT nr nu så ingen använder de som sägs vara fel?
    Då ser man ju hur nästa omgång är :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester