• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-06-20 20:45:28 följande:
    Här kommer min stegring. dock så fick jag slut test och kunde inte testa mer Men blev två digitala till. ville ju få gravid 2-3 och gravid 3+  

Om ditt var så starkt på äl+8 som jag också är på idag så känns det som att man kan sluta hoppas 7 månader i sänghalmen.
  • scooby

Men gud, jag skriver som en kratta ser jag ha ha

Tack! Ja, det ökade bara lite i början, det är lite ljust på bilden så den lilla stegringen syns inte så bra. Här är det lite nedtonat:

Men sedan tog det fart =) Men jag tror nog att det kan vara lite segare lite längre innan BIM, närmare BIM ökar nog HCG fortare. Så har det varit för mig nu iaf. På ÄL +13 ökade det rejält bara under en dag, för att morgonen efter vara lika som kvällen innan. Så det stämmer ganska bra med att HCG dubblas varannan dag.
    ~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • Zarina

Äl+12, tror ni det är "normalstarkt" för så tidigt test (testade alltså nyss: kvälllsurin)? Har ett missfall i bagaget så man blir ju lite nojig....

• Helenmedh
    Zarina skrev 2012-06-20 20:56:23 följande:
    Äl+12, tror ni det är "normalstarkt" för så tidigt test (testade alltså nyss: kvälllsurin)? Har ett missfall i bagaget så man blir ju lite nojig....

Jag tror absolut på det där! Hur längesen var det du hade mf? Så det inte är rester av hcg som spökar tänkte jag.. 
  • Marras

Hur stor är Chansen att detta är äkta streck på då.. noll typ... LOT nr 120517 är ju för tusan bara på Äl+5!! 

Förbannad är bara förnamnet när man ser och läser om alla tester och där vi med sån barnlängtan slits mellan hopp och förtvivlan! 

• rundaringar
    Marras skrev 2012-06-20 21:37:06 följande:
    Hur stor är Chansen att detta är äkta streck på då.. noll typ... LOT nr 120517 är ju för tusan bara på Äl+5!! 

Förbannad är bara förnamnet när man ser och läser om alla tester och där vi med sån barnlängtan slits mellan hopp och förtvivlan! 

Är det vissa LOT nr det är fel på eller är det alla från TL? Och vart ser man det numret?
  • TrueMeaning

Hur är det med grav-tester från Billiga-tester.se? Visar de också fel eller är de mer pålitliga?

• Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-20 21:42:46 följande:
    Är det vissa LOT nr det är fel på eller är det alla från TL? Och vart ser man det numret?
    Ja det är 120420 och 120517 som verkar vara felande. 120420 har tl erkänt är felande men inte det andra, det är det inget fel på enligt dem.
    Bakpå förpackningen står det ett nummer, ser ut som ett bästföredatum typ.. På stickans förpackning alltså 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester