• Tusse Misse

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Efter mitt fina plus på CB igår fick jag detta svaga idag. Ser ni än? Iofs hade jag kissat innan så när jag tog detta kanske jag hållt mig runt en timma. Tror ni ett digitalt kan tas nu??
  • spillerkillern
    lillabambi skrev 2012-06-23 10:49:35 följande:
    Ett tips kan ju vara att be era pojkvänner testa och får ni spöktest då så kontakta leverantören!!!
    Förlåt att jag skrattar men jag skulle vilja se min sambos min om jag skulle be honom att kissa på en teststicka :D
  • Tusse Misse

Lizz: jag kan ana något svagt på ditt sista men törs inte svara på om det är spök eller inte.

• Loppan8604
    Tusse Misse skrev 2012-06-23 11:30:51 följande:
    Efter mitt fina plus på CB igår fick jag detta svaga idag. Ser ni än? Iofs hade jag kissat innan så när jag tog detta kanske jag hållt mig runt en timma. Tror ni ett digitalt kan tas nu??

Ja tror du kan ta ett digitalt. Men håll dej lite längre då för att vara säker:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester