• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjejer. !!!!!!
    NEEJ kaffe gör inte Urinet mer koncentrerat!!!!!!! Bara mörkare och om inte annat blir du bara kiss ledigare fortare och det är inte bra när du ska hålla dig som Skumbanan sa!!!!!!!!!!!!!!!

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-29 15:38:40 följande:
    Kaffe kommer nog göra dej kissnödigare fortare , inte så bra om du ska hålla dej!
    njäe det är ju det..men det kanske blir mer koncentrerat ? blir det inte det av kaffe?
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-06-29 15:40:50 följande:
    Tjejer. !!!!!!
    NEEJ kaffe gör inte Urinet mer koncentrerat!!!!!!! Bara mörkare och om inte annat blir du bara kiss ledigare fortare och det är inte bra när du ska hålla dig som Skumbanan sa!!!!!!!!!!!!!!!
    okej. flå't Skrattande
  • Inelg

Binegar. Kanske Berodde på att du hade mer koncentration av hcg i urinen då!! Nu är det ännu tidigt att testa det är därför det är viktigare med att hålla sig.
    Jag vet folk som plussar mer på kvällen också ;)

• Inelg

Binegar. Haha
    Jag vill inte att du ska slösa ett test bara för att du druckit kaffe. Haha

• EQ85
    Inelg skrev 2012-06-29 15:43:47 följande:
    Binegar. Haha
    Jag vill inte att du ska slösa ett test bara för att du druckit kaffe. Haha
    hhe då blir man fattig på test & kaffe. 
    bättre o hålla sig som du sa  
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-06-29 15:44:25 följande:
    Men hur går det nu då!!!!!??????
    hur det går med vad? :P jodå testet ligger här bredvid mig o väntar på att klockan ska bli lagom att jag nästan kommer kissa i brallan ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester