• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg skrev 2012-06-29 15:48:14 följande:
    Aha. Jag trodde du redan pissat. Haha. Ok. När kissade sist?
    nej inte än har jag inte pinkat.
    ja nu är det nog 2 timmar sedan jag var på toa tror jag. så 2 timmar till minst borde jag vänta eller?
  • Inelg

Vänta så länge du kan.
    Jag tog ett gravtest med svagt plus på morgonen. På kvällen efter att ha hållt mig många timmar var det negativt! Efter det lärde jag mig att bara ta med morgonurin. Men gravid var jag

• Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-06-29 12:32:48 följande:
    Då är någon utav oss blind har inte sagt att det är positivt men man ser ju att det är nåt där
    Man behöver ju inte vara sarkastisk eller otrevlig. Du ställde en fråga och jag svarade. Nej jag tyckte inte att jag såg något. 
  • Meja JP

trixxy,jag tycker ff där är ngt på dina test.Blöder du mkt?

mammatillenstjärna. stort grattis

• Meja JP

Mitt nöje ta massa tester nån som vill prova trixa med originalet? syns ngt? 

• Loppan8604

Trixxy: tycker också ditt streck va tydligt. Hur mycke blöder du. Kanske ska testa igen imorgon! Håller tummarna för dej;)

• Meja JP
    skumbanan skrev 2012-06-29 17:09:06 följande:
    Någon som haft illamående/ont i korsryggen vid graviditet?
    ja ont i korsryggen har jag haft,dock vet jag inte hur tidigt.men har även det vid och innan mens ibland.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester