• Snigo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tusse Misse skrev 2012-07-01 16:56:53 följande:
    Orkar inte gå in på varför här just nu. Men det är genomtänkt och finns inget aöternativ.

Känns så orättvist bara. Önskade jag kunde "skänka" mitt fina plus till någon av er som verkligen kämpar.

Så jag lämnar er och familjeliv nu för ett tag framöver och önskar er STORT lycka till allihopa och tack för att jag har fått vara med här!

KRAM!
    Jag beklagar så oerhört! Jag har själv varit tvungen göra en abort i fredags.. tårarna tar aldrig slut! Vill heller inte gå in på detaljer varför. jag önskar precis som du att jag hade kunnat ge mitt fina pluss till någon annan. Min älskade bebis som tog 10 månader att göra <3 sorgen är enorm!
  • Tusse Misse
    Snigo skrev 2012-07-01 18:04:46 följande:
    Jag beklagar så oerhört! Jag har själv varit tvungen göra en abort i fredags.. tårarna tar aldrig slut! Vill heller inte gå in på detaljer varför. jag önskar precis som du att jag hade kunnat ge mitt fina pluss till någon annan. Min älskade bebis som tog 10 månader att göra <3 sorgen är enorm!
    KRAM VÄNNEN!
  • Snigo
    Tusse Misse skrev 2012-07-01 18:05:33 följande:
    KRAM VÄNNEN!
    de är bara inboxa mig om du vill prata! Hjärta
  • Ajas

Lider med er, både Tusse och Snigo, inga lätta beslut att fatta Gråter

Här lutar det åt att det är spökstreck, fick precis lika svagt idag som igår, men idag såg det grått ut. J*vla skittester! Kräks Varför handlar man överhuvudtaget från testlagret? 

• Snigo
    Ajas skrev 2012-07-01 18:15:58 följande:
    Lider med er, både Tusse och Snigo, inga lätta beslut att fatta Gråter

Här lutar det åt att det är spökstreck, fick precis lika svagt idag som igår, men idag såg det grått ut. J*vla skittester! Kräks Varför handlar man överhuvudtaget från testlagret? 
    jag var tvungen beställa nya test i dag =( Fy vilken hemsk känsla men måste ju se att jag får ett negativt test så man vet att allt är borta. Någon som fått missfall/ gjort abort hur länge tog de innan de blev minus på testen?
  • Binegar
    Snigo skrev 2012-07-01 18:19:12 följande:
    jag var tvungen beställa nya test i dag =( Fy vilken hemsk känsla men måste ju se att jag får ett negativt test så man vet att allt är borta. Någon som fått missfall/ gjort abort hur länge tog de innan de blev minus på testen?
    Jag har gjorde både abort och fått ett missfall. Efter två veckor efter missfallet testade jag negativt. Aborten vet jag inte eftersom det inte fanns några som helst tankar på en ny grav så jag testade aldrig efter det. Jag var 19 när jag gjorde aborten. STOR KRAM PÅ ER BÅDA. Jag har varit där & vet precis hur jävla piss skit det är Hjärta
  • telgebo
    Snigo skrev 2012-07-01 18:19:12 följande:
    12 dagar efter mitt MA så var testet negativt.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Knasten83

Snigo: usch, du också? Är det familjeförhållanden som ändras? Så svårt att tänka mig varför ni behöver ta ett så hemskt beslut.. Lider med er! Hur långt gången va du?

• Tusse Misse
    Knasten83 skrev 2012-07-01 19:45:42 följande:
    Snigo: usch, du också? Är det familjeförhållanden som ändras? Så svårt att tänka mig varför ni behöver ta ett så hemskt beslut.. Lider med er! Hur långt gången va du?
    Säger som så att hade det varit familjeförhållandena som ändrats hade jag inte gjort abort. Tyvärr mycket mycket mer än så. Och jag HATAR Det!

Så rädd att det ska bli nåt fel sen så man inte kan få fler barn. OCH rädd för aborten, usch!
  • Binegar
    Tusse Misse skrev 2012-07-01 19:49:42 följande:
    Säger som så att hade det varit familjeförhållandena som ändrats hade jag inte gjort abort. Tyvärr mycket mycket mer än så. Och jag HATAR Det!

Så rädd att det ska bli nåt fel sen så man inte kan få fler barn. OCH rädd för aborten, usch!
    du får gärna PMa mig om du vill. jag har varit där du är nu & det kan vara skönt att prata av sig. Du får gärna använda mig som piltavla, klagomur eller snuttefilt! kram på dig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester