• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tina S skrev 2012-07-02 23:06:32 följande:
    Spännande !! Jag har varit så varm i kroppen särskild brösten , inte så mycket flyttningar däremot lite molvärk kan detta vara tecken på ÄL eller har ägget släppt redan?
    Har du någon länk till din fertility friends?
    Jag fick ytterligare en höjning idag.
    Så kanske det är så att ägget släppt, hoppas! 
    Svårt att säga ang molvärken, jag har lite molande värk ännu men helt säker på att ÄL är över för denna gång iom äl testerna är negativa nu också.

Fairytale01: Testade du med digital? :) Nyfiken på hur det gått , men det där kan inte vara annat än stort plus!
    Trixxy skrev 2012-07-03 08:47:51 följande:
    Hur skall man orka försöka göra barn när man för varje månad,medvetet eller omedvetet känner sig mer och mer deprimerad över att det inte händer något?
    Vi försöker göra syskon till våra två barn men inget händer.
    Att hoppa i sänghalmen för att göra barn,vi har ju gjort det förr!
    Men plötsligt känner vi oss som nybörjare.....
    Vi lyckas inte....
    Man vill försöka vara stark,men stundtals så orkar man inte.
    Gråten,paniken och vreden finns där.
    Man vill veta vad som är fel,men ändå inte.
    Att göra ett barn till världen borde egentligen vara det lättaste och mest naturliga som finns....varför är det då så svårt?
    Mitt hjärta krossas varje månad,men hur orkar man ställa sig upp igen?
    Hur klarar förhållandet allt detta?
    Sex skall vara naturligt,det skall bara hända att det blir ett barn.
    Men hur skall det kännas naturligt när man känner sig oförmögen att skapa ett liv som man är byggd för?
    Tårar som rinner...
    Gråter mot min mans axel,han säger att jag är stressad.
    Jag försöker hålla mig lugn och inte stressa...det går ju inte!!
    Sex.....samlag....orden känns så laddade...inte längre på ett upphetsat vis.....mer som en ångest.
    Mitt hjärta bultar vidare,hoppet får sig en ny låga,hjärtat får sig en törn.

En mening håller hoppet vid liv:"nåndag.....nåndag är det vår tur....nåndag".........
    *kram* kan tänka mig hur du känner dig. Håller tummar och tår att det ska vara er tur snart!
    bulleb skrev 2012-07-03 08:03:20 följande:
    Tog ett Clearblue digital igår kväll och jag är gravid =)
    Stort Grattis!!! :)
  • Loppan8604
    Hur skall man orka försöka göra barn när man för varje månad,medvetet eller omedvetet känner sig mer och mer deprimerad över att det inte händer något?

Vi lyckas inte....

Att göra ett barn till världen borde egentligen vara det lättaste och mest naturliga som finns....varför är det då så svårt?

Men hur skall det kännas naturligt när man känner sig oförmögen att skapa ett liv som man är byggd för?

Tårar som rinner...

Sex.....samlag....orden känns så laddade...inte längre på ett upphetsat vis.....mer som en ångest.

En mening håller hoppet vid liv:"nåndag.....nåndag är det vår tur....nåndag".........

Stor styrke kram!
  • Fairytale01

Capiche nä jag vågade mig inte på ett digitalt, är ju bara BIM -6! Blev en söt liten sticka istället (dock inte testlagrets) ska jag lägga upp bilden?

• Capiche
    Fairytale01 skrev 2012-07-03 09:24:00 följande:
    Capiche nä jag vågade mig inte på ett digitalt, är ju bara BIM -6! Blev en söt liten sticka istället (dock inte testlagrets) ska jag lägga upp bilden?
    Ja absolut , lägg upp får vi se :)
  • Fairytale01

Ok, här kommer dagens test på BIM -6! en vanlig liten sticka bara!

Har hört talas om att det är möjlighet att man väntar tvillingar pga hormonhalterna om man får så här tidiga plus, någon här som hört om det? Dessutom är jag över 35 och kvinnor över 35 släpper oftare fler ägg än ett, har jag också läst! Någon annan som vet något eller också vet någon som plussat tidigt så här?
  • Helen1974
    Vi lyckas inte....
    Tårar som rinner...

Vet precis vad du menar och kan bara hålla med. Det är tufft och allt som förut va så enkelt blir helt plötsligt så svårt. Det är som om lusten också bara förvinner på något sätt. Prestationsångest. Och varje månad man hoppas och blir besviken eller så en liten lycka när det syns ett svagt plus som snabbt blir till en blödning. Hopplöst kan det kännas.
  • Puffmajs
    Fairytale01 skrev 2012-07-03 09:37:01 följande:
    Ok, här kommer dagens test på BIM -6! en vanlig liten sticka bara!

Har hört talas om att det är möjlighet att man väntar tvillingar pga hormonhalterna om man får så här tidiga plus, någon här som hört om det? Dessutom är jag över 35 och kvinnor över 35 släpper oftare fler ägg än ett, har jag också läst! Någon annan som vet något eller också vet någon som plussat tidigt så här?
    grattis =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester