Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vi testade monitorn i 1,5 månad
Vi testade monitorn i 1,5 månad
Sen gick den sönder och vi fick pengar tillbaka så köpte ingen ny :)
Tack Cecilia för att du la upp bilden! Testade du starkare redan nästa dag? Har röntgen-operationer resten av veckan så skulle vara så skönt att Veta gravid/icke gravid..
Nu kommer jag igen och har tagit ett digitalt, kan ju säga att nu är jag absolut säker på att inget av mina tidigare är spök!
Hoppas den vill stanna där inne och tack för alla som svarat när jag varit förvirrad över testerna <3
Grattis till plussen! Fortfarande obetydligt på mina och det går ju inte att ta för plus tydligen men tycker ju inte testen jag tog i lördags borde varit spök. På't imorrn igen. Ä+10 idag..
Någon som inte hade ömma bröst innan ni plussade?
Capiche: jag har ingen fertility friends än men har antecknad temp i min app , men om du har BIM 18/7 så kanske har du ÄL lite senare typ nu ? Inte förreveckan? Min app säger att jag har nu på onsdag men eftersom det blev fel så har jag räknad med några dagar innan . Nu är jag inte värm i kroppen längre men igår kväll kändes så att ägget släpet .