-
Jag känner inget speciellt alls i brösten! Men så är de också fejkade! *asg* skämt åsido, förra gången jag plussade (nov 2011) hade jag grymt ont i brösten men det var inte förrän på BIM och BIM +1 och +2!skumbanan skrev 2012-07-03 12:42:28 följande:Någon som inte hade ömma bröst innan ni plussade?
-
Jag har ju en liten fundering här..
Jag gjorde två tester igår.. CB, på båda testerna kom ett svagt svagt streck på baksidan och dom syns, men inte så tydligt om man plockar bort "baksidan skalet".. men så gjorde jag, mitt iver, ett digitalt efter att jag testa dessa positiva.. och det var negativt? :S
Vet inte riktigt hur jag ska tolka dessa längre? -
Tack för svaren! :) :)
Någon som använt onestep grav? Fått svaga streck? Bild? -
Bim räknar jag kring 16-18/7 någon gång. Få se om och isf när den dyker upp.Tina S skrev 2012-07-03 12:49:26 följande:Capiche: jag har ingen fertility friends än men har antecknad temp i min app , men om du har BIM 18/7 så kanske har du ÄL lite senare typ nu ? Inte förreveckan? Min app säger att jag har nu på onsdag men eftersom det blev fel så har jag räknad med några dagar innan . Nu är jag inte värm i kroppen längre men igår kväll kändes så att ägget släpet .
Hoppas på inte alls :) -
Alvii skrev 2012-07-03 12:34:21 följande:Nu kommer jag igen och har tagit ett digitalt, kan ju säga att nu är jag absolut säker på att inget av mina tidigare är spök!
Hoppas den vill stanna där inne och tack för alla som svarat när jag varit förvirrad över testerna
Grattis:) -
Nej jag har fått en massa (och då mernar jag en MASSA) spökstreck men de har liksom aldrig blivit så här. För jag vet ju att när färgen drar förbi så kan det se ut som ett svagt plus eller medelstarkt men det liksom förvinner när färgen drar vidare över testet och är i princip borta nrä kontroll strecket kommer fram. Men så var det ju inte nu. För när jag har fått underliga svar innan av CB test så har det blivit ett svagt streck när det drar förbi och sedan har det varit så svagt hela tiden och sedan har strecket blivit jätte smalt och tunnt och blåare. Och när det har varit utan spökstreck så har det inte ens visat ett plus när färgen drar förbi. Det har bara blivit ett totalt helt negativt test :)lilaemma skrev 2012-07-03 12:43:33 följande:Märkligt! Tycker ju inte att det borde blekna så fort... Det ska ju gälla det som syns efter 2 min så det borde vara ett + Skulle ändå tagit ett annat test för säkerhets skull... CB verkar inte helt enkla att ha att göra med (förutom det digitala då...)
Om bara tiden kunde gå snabbare, less på att det smakar metall i hela munnen, att det dra och ilar i ljumskarna och att ha mensverk hela tiden...för innerst inne tror jag inte för fem öre att jag är gravid trots alla konstiga symptom. Det skulle ungefär vara som om jag vann högsta vinsten på lotto ;) -
Någon som känt när ägget fäst sig? Och hur känns det?
-
Jag har iaf börjat tvivla starkt på att jag är gravid får tunna streck på TL men tvivlar på dom då det knappt är någon stegring och är idag på bim-4.. Väntat å ser om mensen dyker upp! Kommer i så fall maila och klaga! Patetiskt detta
-
Vågade mig på ett digitalt som visade gravid 1-2!!! Puh!!! Är helt skakig nu
vilken resa!!!
-
Grattis till babylyckan!Fairytale01 skrev 2012-07-03 15:06:44 följande:Vågade mig på ett digitalt som visade gravid 1-2!!! Puh!!! Är helt skakig nu
vilken resa!!!
Nu håller vi tummarna för att hela resan går lika bra :)