• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis!!
    stickorna du har mätte 10 va?! Då kommer det knappt nån färg :) därav trodde du de var svaga :)

• Loppan8604
    skumbanan skrev 2012-07-05 06:41:44 följande:
    Tack så hemskt mycket! Denna cykel blev 60 dagar lång tills idag. Nu förstår jag mina symtom som illamående med klump i halsen, gasig och dålig i magen..  Kära värld. Inga starka streck på billigas tester men positiva var de. Hoppas allt går vägen nu. Jag är jätteglad för erat stöd.

Stort grattis!!:)
  • znövit

Grattis va kul :)

skumbanan skrev 2012-07-05 06:11:38 följande:
    GRAVID på digital!!!!

• Capiche
    Tack så hemskt mycket! Denna cykel blev 60 dagar lång tills idag. Nu förstår jag mina symtom som illamående med klump i halsen, gasig och dålig i magen..  Kära värld. Inga starka streck på billigas tester men positiva var de. Hoppas allt går vägen nu. Jag är jätteglad för erat stöd.

Stort Grattis!!!!! :)
  • sajo0106

Men GRATTIS!!! !! Jag sa ju det ;)!!!
  • skumbanan

Oh, tack igen :) har inte förstått det ännu. Plötsligt händer det ;) Ska bli kul att berätta för sambon ikväll...
    Jag testade med billiga testers som man ser på bilden men även med känsliga 10 som var blanka!

• skumbanan

I vanliga fall har jag varit sååå skötsam. Ätit lchf, levt nyktert.. Och bla bla. Denna månad har jag druckit lite alkohol, ätit godis, vanlig mat, åkt karusell.. Ja allt. Och så tog det sig ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester