• Royalgala

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Då verkar det som om cyklen är tillbaka i sina rätta spår. Känt molande i magen ett par dagar nu och visste att ÄL var på G men kollade med ÄL-test igår ändå och det gav Fullt utslag och hade VÄLDIGT ont i natt (har alltid VÄLDIGT ont ) vid ÄL så borde vara ägget som släppte kanske?
    Men "stod ut" med sex igår och idag trots smärtan så vi får se hur det blir denna månad (var sjuk innan i veckan så orkade inte riktigt ta tag i sexandet då) men förhoppnigsvis räcker det med dessa två ggr
    återstår att se om 14 dagar.
    Håll tummarna för mig/oss!!!

• Capiche
    Royalgala skrev 2012-07-05 09:45:44 följande:

Då verkar det som om cyklen är tillbaka i sina rätta spår. Känt molande i magen ett par dagar nu och visste att ÄL var på G men kollade med ÄL-test igår ändå och det gav Fullt utslag och hade VÄLDIGT ont i natt (har alltid VÄLDIGT ont ) vid ÄL så borde vara ägget som släppte kanske?
    Men "stod ut" med sex igår och idag trots smärtan så vi får se hur det blir denna månad (var sjuk innan i veckan så orkade inte riktigt ta tag i sexandet då) men förhoppnigsvis räcker det med dessa två ggr
    återstår att se om 14 dagar.
    Håll tummarna för mig/oss!!!

Håller tummarna!!!! :)
  • Friida11

Det ska bli kul att fortsätta följa varandra i bf mars tråden sen dom som kommer dit eller har kommit :))

• strumpan123

grattis skumbanan! 

Men nej inte gravid på digital..........ger upp..skiter i detta nu
    Ska fan i mig ha pengar tillbaka från minipris-tester....detta är fanimig inte okej!
    Fan skakar och gråten kommer komma...men tror jag väntar in mensen nu och skiter i att testa tidigt någon mer gång  

• Jess86

Håller tummarna Royalgala, jag har också jätteont vid ÄL och för mig går värken över när ägget släppt :) Hade jätteond ÄL i mars och då hade vi sex dagen innan, dagen för och dagen efter positivt ÄL-test och nu sitter jag här i vecka 17 och känner hur bebis rör sig därinne!

• Capiche
    strumpan123 skrev 2012-07-05 10:09:31 följande:
    grattis skumbanan! 

Men nej inte gravid på digital..........ger upp..skiter i detta nu
    Ska fan i mig ha pengar tillbaka från minipris-tester....detta är fanimig inte okej!
    Fan skakar och gråten kommer komma...men tror jag väntar in mensen nu och skiter i att testa tidigt någon mer gång  
    Förstår att det känns hopplöst. Men invänta nu bim dagen, endel får inget plus innan dess så ge inte upp hoppet än! ,kram.
  • strumpan123

hoppas på att den kommer imorgon om den ska komma så jag slipper vänta till lördag..då kan jag gå ut med vännerna och dricka lite vin, eller om vi skulle fara iväg på power meet..vore ju skönt att veta innan 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester