• Friida11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vill dela med mig av testerna jag tog igår som visade sig på digital vara ett pluss. Det är ett från TL och ett från billiga tester och så det digitala. Som ni ser väldigt tunna streck så allt behöver inte vara spök :)

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • strumpan123

jo men tycker jag borde fått fler svaga positiva nu om det hade varit något och inte bara helt negativa hela tiden :/

• Royalgala
    Jess86 skrev 2012-07-05 10:19:03 följande:
    Håller tummarna Royalgala, jag har också jätteont vid ÄL och för mig går värken över när ägget släppt :) Hade jätteond ÄL i mars och då hade vi sex dagen innan, dagen för och dagen efter positivt ÄL-test och nu sitter jag här i vecka 17 och känner hur bebis rör sig därinne!
    Åh vad mysigt. Hoppas få uppleva det igen innan man blir för gammal (är 38) Har ju fyra sköna ungar mellan 3,5 år- 17 år så eg går det ingen nöd på oss men det hade varit så mysigt med en till och minstingen tjatar varje dag på ett syskon - helst en flicka i rosa klänning haha.

Minstingen blev till samma dag jag fick en glad gubbe på ÄL-testet, så jag trodde i min enfald att det skulle gå med en gång denna gången med men skam den som ger sig
  • satirnine
    Friida11 skrev 2012-07-05 11:02:16 följande:

Vill dela med mig av testerna jag tog igår som visade sig på digital vara ett pluss. Det är ett från TL och ett från billiga tester och så det digitala. Som ni ser väldigt tunna streck så allt behöver inte vara spök :)

Stickorna var ju väldigt otydliga så härligt att det finns hopp ändå när man ser det från CB!
    Digitalt måste alltså vara det bästa! Cool 
    Testade du på BIM dagen eller när? 
  • Trixxy

Jag och gubben har ändrat metod denna månaden.vi skall köra på varannandag och med äl test.innan körde vi varje dag och stoppade efter dag 14,så nu jäklar!

• Caspersmama
    Trixxy skrev 2012-07-05 12:00:59 följande:
    Jag och gubben har ändrat metod denna månaden.vi skall köra på varannandag och med äl test.innan körde vi varje dag och stoppade efter dag 14,så nu jäklar!
    Lycka till! :)) Jag hade cykel på 31 dagar och ÄL runt dag 17-18 förut så det är nog en bra idé att inte stoppa på dag 14 :)
    Casper 070112, ma v.8 120217, BF 130310?
  • LuPeRo

Lust att kolla in mitt test...? Jag ser väll inget men man hoppas ju ändå... 
    (dålig mobilbild)

• lillnosie

Jag undrar om det är någon som vet om man kan ha ägglossning direkt efter man haft mens? För nu har jag klassiska symptom som jag brukar få vid äl, och dessa hade jag inte i juni innan jag fick mensen den 28:e... Nån som vet? Har testat för graviditet just innan bim eftersom den var 3 dagar sen. Men det var negativt, och mensen dök upp den 28:e som sagt. Nån som har nån aning om detta? Blir så fundersam varför jag får "symptomen" efter mensen.. skumt!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester