• Thegirl1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Wictoria: de där är vitt, dvs negativt

• EQ85
    Wictooria skrev 2012-07-06 14:55:40 följande:
    Men skit då..  cp tester. blir vansinnig ^^
    ser vitt ut men hoppas det blir ngt där snart

• Elisabeth85

Lilaemma: jag har testat dom förra månaden då jag var gravid, dock sluta i missfall. Men dom syntes det inget alls på. Så jag tänkte om det var vanligt att de inte visa något.

• lilaemma
    Elisabeth85 skrev 2012-07-06 15:24:11 följande:
    Lilaemma: jag har testat dom förra månaden då jag var gravid, dock sluta i missfall. Men dom syntes det inget alls på. Så jag tänkte om det var vanligt att de inte visa något.
    Du menar att du vet att du var gravid för att du fick det konstaterat vid vul eller nått sånt, men att inget syntes på babytimes?
  • MrsC74

Elisabeth : hur fick du veta att du var gravid ? Om det inte syntes på test menar jag.
    Nyfiken ;)

• skumbanan

Lilemma: dina svar gör mig tryggare! Är det 75 % att det går bra? :D ska lägga upp mitt test från idag när Jag har dator :)

• Elisabeth85

Inget vul men gjorde CB digital som visa positivt och även test hos barnmorskan vid hälsosamtal visa positivt. Men ändå så visade inte babytime testen något.

• lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-06 15:38:18 följande:
    Lilemma: dina svar gör mig tryggare! Är det 75 % att det går bra? :D ska lägga upp mitt test från idag när Jag har dator :)
    Jepp! 75% att det går bra.
  • lilaemma

Har en annan tolkning av Wictorias test: 
    Vid de röda punkterna ser jag något svagt... kan vara bara spök...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester