• Elisabeth85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mrsc74: jag hade den känslan av att jag var gravid så jag testa fler märken. Alla förutom babytime visa positivt.

• EQ85
    lilaemma skrev 2012-07-06 15:57:52 följande:

Har en annan tolkning av Wictorias test: 
    Vid de röda punkterna ser jag något svagt... kan vara bara spök...

färg överallt och ett vitt streck.
  • lilaemma
    EQ85 skrev 2012-07-06 16:00:20 följande:

färg överallt och ett vitt streck.
    Om det syns för dåligt med min bearbetning av din bearbeting så får jag väl ta ett orginalkort och bearbeta. Då blir det så här:

Jag tycker det ser förhoppningsfullt ut...
  • lilaemma
    Elisabeth85 skrev 2012-07-06 15:38:24 följande:
    Inget vul men gjorde CB digital som visa positivt och även test hos barnmorskan vid hälsosamtal visa positivt. Men ändå så visade inte babytime testen något.
    När gjorde du testen? (i vilken ordning och när på dagen?)
  • skumbanan

lilaemma skrev 2012-07-06 15:54:40 följande:
    Jepp! 75% att det går bra.

Fina odds :D

Jag tycker det borde stegra mer och bli ett tydligt streck på Äl + 14.. men det kanske är normalt såhär med :) 

• Knasten83

Skumbanan; jag ser absolut din stegring men förstår att du undrar. Jag har dock ingen erfarenhet av hur det stegrar på stickor vid grav. Har bara testat cb när jag va gravid förra gången.

• marengen90
    lilaemma skrev 2012-07-06 08:46:07 följande:
    Skulle kunna vara ett ybersvagt positivt, men kan också vara bara att man ser vart strecket ska bli... är bilden tagen inom tiden? HAr du testat nått mer?
    Ja den är tagen inom tiden, neg på andra tester så är kanske bara grått där strecket ska synas... Får invänta BIM och testa igen om mensen inte kommer!
  • Elisabeth85

Tog på både morgon och kväll. I början bara på morgonen med de tidiga testerna. Sen är jag provade med annat märke så prova jag morgon och kväll, tog test i samma urin och de tidiga testen visa inget medans de andra jag testa visa positivt.

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-06 16:16:56 följande:
    Fina odds :D

Jag tycker det borde stegra mer och bli ett tydligt streck på Äl + 14.. men det kanske är normalt såhär med :) 

Som sagt så har inte mina test ökat speciellt i styrka förrens idag, 4 dagar efter första plusset så jag tror nog man kan vara lugn ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester