• Elisabeth85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som har nån erfarenhet av babytimes tidiga test?

• Wictooria
    Augusti1985 skrev 2012-07-06 14:01:03 följande:

Provade trixa lite med ditt test Wictooria och kan se mig nånting där men väldigt svagt :)
    jag tycker med jag ser något där.. bim-5 idag.

Kolla denna med!

är inte strecket konstigt brett??
    Eller.. Är jag blind.

http://Wictooria.blogg.se
  • LnH

varför blir det alltid ngn skugga på CB's tester?! Eller är det bara jag som ser det?! Har inte redigerat bilden nedan alls, bara gjort den större.

Jag tror som sagt till 100% att detta är ett spökstreck, men ställer mig frågande till att varöfr jag ibland får detta och ibland så är det helt blankt utan tillstymmelse till ett spökstrek?!

Någon som vet?

• EQ85
    LnH skrev 2012-07-06 14:22:21 följande:
    varför blir det alltid ngn skugga på CB's tester?! Eller är det bara jag som ser det?! Har inte redigerat bilden nedan alls, bara gjort den större.

Jag tror som sagt till 100% att detta är ett spökstreck, men ställer mig frågande till att varöfr jag ibland får detta och ibland så är det helt blankt utan tillstymmelse till ett spökstrek?!

Någon som vet?

såna streck blir det alltid tyvärr.
  • LnH

jo fast varför blir det bara det ibland?! Jag har testat två med samma urin och ur samma dubbelförpackning och bara ett fick detta streck?!

• EQ85
    LnH skrev 2012-07-06 14:26:22 följande:
    jo fast varför blir det bara det ibland?! Jag har testat två med samma urin och ur samma dubbelförpackning och bara ett fick detta streck?!
    färgrester, jag har fått såna på alla cb, dock i olika styrka beroende på spök eller plus
  • LnH

det är så underligt att de testen som är dyrast får färgrester på sig och de som är billigare typ doc morris etc inte får det :) CB borde vara billigast eftersom de ger så underliga resultat gång från gång :)

• EQ85
    LnH skrev 2012-07-06 14:38:44 följande:
    det är så underligt att de testen som är dyrast får färgrester på sig och de som är billigare typ doc morris etc inte får det :) CB borde vara billigast eftersom de ger så underliga resultat gång från gång :)
    ja. cb är nog ett test man bör ta vid BIM även om det står att man kan testa 4 dagar innan mensen ska komma.
    jag har både fått plus på cb och spök. spöken kan va jävliga...  
  • Wictooria

ser ni nått? åh jag blir tokig! :P
    Jag tog de på morgonurin.. och sen hälde jag ut de.!!! Så jag får vänta till imorgon med o testa igen på den urinen!

http://Wictooria.blogg.se
  • lilaemma
    Elisabeth85 skrev 2012-07-06 14:08:23 följande:
    Någon som har nån erfarenhet av babytimes tidiga test?
    Jag har. Tycker inte de är nått att ha. Efter tiden ser alla positiva ut...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester