• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag ser ett rosa tjockt.. ett vitt som motsvarar stroleken på kontrollstrecket och sen ett svagt rosa igen..
    så isf är det 3 streck på testet.

är det ett plus, så är det ju skitskoj! men jag tror tyvärr det är färgrester som fastnat runtom ytan där teststrecket är
  • marengen90
    nellyaline skrev 2012-07-06 17:12:40 följande:
    gravid eller kan det vara ett spökstreck?
    tog testet senare under dagen, kanske det som påverkat att det var så ljust,
    men man vågar inte riktigt hoppas ännu. BIM +6

Gravid! Vågar säga grattis =)
  • lilaemma

EQ85: Kan inte se den andra rosa ytan. Tror definitit den breda ytan är testytan, men om den är färgad eller om det bara är att man ser var strecket ska bli det kan jag inte svära på... Det ställe där du markerat för vitt streck känns lite för långt bort från kontrollstrecket... tycker jag... spännande att se vad det blir av det imorgon. Passar också på att försöka ragga lite fler folk till den anonyma testtråden:

• Loppan8604
    nellyaline skrev 2012-07-06 17:12:40 följande:
    gravid eller kan det vara ett spökstreck?

tog testet senare under dagen, kanske det som påverkat att det var så ljust,

men man vågar inte riktigt hoppas ännu. BIM +6

Inte spök! Ta ett digitalt!
  • Wictooria

Men det kom efter 2 min dedär strecket. Har både lagt upp bild från direkt när jag såg de , och den ni trixar med nu som hunnit torka. Det högre upp i tråden är blött o nytt. Samma test.

• nellyaline

var precis och köpte ett clearblue digital test, känns som att man verkligen får det svart på vitt då.
    första barnet, känns så otroligt spännande och overkligt!  

känns så bra att ha folk som stöttar en här på FL! kram på er 

/ Lycklig och gravid  <3

• EQ85

Jag trodde att man fick säga här vad man trodde?
    men tydligen inte.

så grattis då Wictooria. tydligen är det ett plus. my misstake. 

• Wictooria

Jag gjorde testet på morgonurin som jag sparat tills posten kom : D tycker med det är brett! IRL ser jag ett brett sträck som börjar där det ska, men slutar för långt bort!?

• Loppan8604
    nellyaline skrev 2012-07-06 17:41:57 följande:
    var precis och köpte ett clearblue digital test, känns som att man verkligen får det svart på vitt då.

första barnet, känns så otroligt spännande och overkligt!  

känns så bra att ha folk som stöttar en här på FL! kram på er 

/ Lycklig och gravid  

Tänkte välk de! Stort grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester