• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Varför stegras inte mina gravtest? :(

• Eliasmamma
    skumbanan skrev 2012-07-06 06:41:58 följande:
    Oroa inte dig, jag är också en sån som testar lite emellan åt trots att jag är i vecka 17 redan, mina test är fortfarande inte sådär jätte kanon starka och har aldrig varit men bebisen mår bra ändå
    www.eliasmamma.blogg.se
  • Eliasmamma
    marengen90 skrev 2012-07-05 23:00:00 följande:
    Hej jag skulle behöva lite hjälp med att tyda ett test ja tog imorse på bim-6. Tycker att jag ser en jätte svag skugga, så vill gärna höra vad ni tror.

Ser något ytterst svagt men dock tycker jag det ser grått ut?
    www.eliasmamma.blogg.se
  • lilaemma
    marengen90 skrev 2012-07-05 23:00:00 följande:
    Hej jag skulle behöva lite hjälp med att tyda ett test ja tog imorse på bim-6. Tycker att jag ser en jätte svag skugga, så vill gärna höra vad ni tror.

Skulle kunna vara ett ybersvagt positivt, men kan också vara bara att man ser vart strecket ska bli... är bilden tagen inom tiden? HAr du testat nått mer?
  • lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-06 06:41:58 följande:
    Gör de inte? Tyckte det såg ut som du hade en fin stegring på bilderna vi sett här...
  • Meja JP

marengen90,jag ser tyvärr inget men det kan ju komma ett.å iom de andra ser kan det lika gärna vara min dataskärm som är knäpp

• drömmaromsmått

skumbanan det går inte alltid så fort med stegringen, kan visa min, tog två tester om dagen ett känsligt och ett vanligt så det är två per dag från till ÄL+14 med start på ÄL+10 och mina stegrade inte fort alls som du ser.

• skumbanan

Eliasmamma och drömmar om smått. Tack för era svar! Man blir så nojjig! Tålamod var det ja!

• skumbanan

Drömmar om smått: mina test ser ut som dina. Är på äl+ 14 nu.. Hoppas det är starkare om några dagar :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester