• Elmiina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag drack ett glas coca cola vid 6 tiden kanske. Har inte kissat på flera timmar.

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-07-05 21:17:48 följande:
    Swea: jag stickar också! :)
    åååhhh jag vill ha ett par små stickade inneskor-converse =) 

http://www.abc-annons.se/foto/1317783527.jpg
  • skumbanan

Elmiina: vad är det för märke? Pröva testa en annan tid typ kl 11 ;) när du märker att det nästan är positivt .. Kontrolltesta med cbs äl-tester

• Augusti1985

Nu har vi pratat om barn nr 3 igen och den dagen jag fyller år (20 Augusti) kastar jag pillren :D

• Working girl 29

Hej alla!

Gjorde just ett test som var neg. :( Tror att jag är på BIM + 5 ung. Vet ÄL exakt men ej BIM... Vet att man eg. ska testa med morgonurin men kune inte låte bli. Hade dessutom kissat ganska nyss och druckit en massa vatten efter ett spinningpass. Någon som vet hur mkt sånt påverkar efter BIM: Brukar ni låta bli att gå på toa länge innan och inte dricka mkt`? Eller testar ni bara på morgonen?

Kram 

• Elmiina
    skumbanan skrev 2012-07-05 22:11:45 följande:
    Elmiina: vad är det för märke? Pröva testa en annan tid typ kl 11 ;) när du märker att det nästan är positivt .. Kontrolltesta med cbs äl-tester
    Testlagret- de säger väl iförsig allt. Ska byta nästa månad.

Jag har tagit det kl.13.00 varje dag. Har läst att mellan 14.00-14.30 är den bästa tiden egentligen. Men idag valde jag att även ta ett kvällstest för att inte missa stegringen med tanke på att det var så starkt tidigare idag.

Ska kontrolltesta imorgon :)
  • lilaemma
    Working girl 29 skrev 2012-07-05 22:18:08 följande:
    Hej alla!

Gjorde just ett test som var neg. :( Tror att jag är på BIM + 5 ung. Vet ÄL exakt men ej BIM... Vet att man eg. ska testa med morgonurin men kune inte låte bli. Hade dessutom kissat ganska nyss och druckit en massa vatten efter ett spinningpass. Någon som vet hur mkt sånt påverkar efter BIM: Brukar ni låta bli att gå på toa länge innan och inte dricka mkt`? Eller testar ni bara på morgonen?

Kram 
    Om du vet ÄL exakt så lägger du på 14 dagar för att få fram BIM. Hur kan du vara säker på ÄL?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester