• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som haft ont i ländryggen i tidig graviditet?

• lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-06 13:04:07 följande:
    Någon som haft ont i ländryggen i tidig graviditet?
    Jepp. Det är väldigt vanligt. Känns som mensvärk ungefär. Det hör till. LIvmodern växer...
  • skumbanan

Lilaemma: okej, men bara ont i ryggen? Inte magen samtidigt? Herregud.. Jag känner mig helt grön. Eller snarare är,

• lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-06 13:15:27 följande:
    Lilaemma: okej, men bara ont i ryggen? Inte magen samtidigt? Herregud.. Jag känner mig helt grön. Eller snarare är,
    Precis som med mensvärk så kan det kännas olika för olika människor. För mig har det nog mest varit ländryggen, men en del magen också. Det är det samma med värkarna sen när ungen ska ut - det känns olika för olika människor. Min syster trodde att hon hade träningsvärk i låren ;)

Jag förstår att du känner en oro att det inte ska gå vägen, men det är tyvärr inget du kan göra annat än att vänta och se. 75% chans har du ju att allt går bra. Håller tummarna för dig.
  • Wictooria

Kan någon trixa med detta o se om det är spök eller inte??

http://Wictooria.blogg.se
  • Augusti1985

Provade trixa lite med ditt test Wictooria och kan se mig nånting där men väldigt svagt :)
  • sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-06 06:41:58 följande:
    Varför stegras inte mina gravtest? :(

Mina stegrades först idag, tog ju första i måndags och det är först idag man kan se en skillnad så lugn :)!
  • Augusti1985

Nu sysns det att det är nått svagt, men ser inte vad det är för färg på strecket :( Håller tummarna att det blir starkare :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester