• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack alla! :) Jag vågar hoppas liiite nu, speciellt efter att ha sett dina fina test Sajo!
    Skall iväg hela helgen, så förhoppningsvis håller sig blodet borta och liten vill stanna denna gång. Tredje gången gillt, eller vad säger man?
    Kommer såklart testa imorgon igen, och tänkte ta digitalt på torsdag. ;)
    Så ni har inte sett det sista av mina tester riktigt än!

• alexander2011

Och nyss såhär. detta kortet togs efter 5 min o syntes direkt. se vilken skillnad på bara 5,5 timme!!!

såhär såg morgondagens ut kl 10.00
  • alexander2011
    satirnine skrev 2012-07-10 15:23:36 följande:
    Kommer fler gånger, man vet ju aldrig. Det sägs ju att spermier kan överleva i fem dagar!
    jo men det känns jobbigt efter att ha försökt  9 ggr  nu. vi passade på när sambon var hema 2 dagar o nu är han bortrest tills den 22:e :(
  • satirnine
    sajo0106 skrev 2012-07-10 15:05:00 följande:
    Ser ju riktigt bra ut!! Tog ett nytt test idag, 1 vecka och 1 dag efter jag plussat och nu är teststrecket nästan lika starkt som kontrollstrecket :D! 

Vilken dag i förhållande efter ÄL var du på 2/7?
    Är ju ingen tvekan om att du ska ha bebis iaf! Gud så skojigt! 
  • Meja2011

Alex: men då prickade ni ju:) om ni hade sex igår, och äl idag så finns det ju spermier kvar;)

• sajo0106
    satirnine skrev 2012-07-10 15:31:34 följande:
    Vilken dag i förhållande efter ÄL var du på 2/7?

Är ju ingen tvekan om att du ska ha bebis iaf! Gud så skojigt! 

Ingen aning hörredu! ;) Skiter fullständigt i tester och räkna och hålla på, har haft en jäkla massa sex i stället och sluppit stress och måsten och det tog sig på första försöket :)!
  • Jennie83
    Whoeix skrev 2012-07-10 13:55:59 följande:
    Här kommer mina tester. Det från BIM är från imorse.
    Tog ett igårkväll vid elva som jag tycker är liiiite starkare än dessa, men tog inte kort på det.

Är detta en "normal" stegring?
    Är det ens någon stegring? Förvånad 

Retsamt detta är. Önskar nästan man levde på medeltiden och inte visste att man var gravid förrän ungen kom ut ;)
    Säger Grattis diretk =)
  • Mitum

Hej! Behöver hjälp att tolka mitt test. Känns som spökstreck ?Skulle fått min mens för 3 dagar sen. Alla bilder utan blixt. Toaljus

BILD FRÅN BAKSIDAN

• sajo0106
    Mitum skrev 2012-07-10 16:02:10 följande:
    Hej! Behöver hjälp att tolka mitt test. Känns som spökstreck ?Skulle fått min mens för 3 dagar sen. Alla bilder utan blixt. Toaljus

BILD FRÅN BAKSIDAN

Nä tyvärr, jag ser absolut ingenting på bilderna, ser inte ens ett spök..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester