-
Jaa, man kan ju hoppas på det iallafall :DFriida11 skrev 2012-07-09 22:33:27 följande:Jag fick precis som dig svaga plus på alla utom digital där stod inte gravid jag var då på bim-6 men jag gav mig inte utan testade med digital IGEN när jag såg en stegring var då på bim -3 och fick då gravid 1-2 på digital så det finns hopp än :)
-
Tack alla!! :) ni är fina!
Jennie: bim 22/7!! Akta tummarna nu, men håll dem gärna! ;) -
Knasten: klart det fäste denna gång;)
3:e tabletten pergotime taget nu, önskat att jag börjat tidigare än vad jag gjorde med detta, då hade jag haft äl på bröllopsdagen igår hehe ;) men icke, nu får vi vänta;)
-
Meja: :)) hoppas jag också!!
Jaså ni hade bröllopsdag igår? Vi har på lördag! Men det e bara äl+5 så det kommer inte visa ngt på själva bröllopsdagen. Annars hade det varit en fin present till mannen :)
Åh, snart är det din tur!! -
Jajemensan det hade vi=) Jasså har ni, grattis till er=)Knasten83 skrev 2012-07-10 08:14:35 följande:Meja: :)) hoppas jag också!!
Jaså ni hade bröllopsdag igår? Vi har på lördag! Men det e bara äl+5 så det kommer inte visa ngt på själva bröllopsdagen. Annars hade det varit en fin present till mannen :)
Åh, snart är det din tur!!
Näe det är ju i det tidigaste laget, men det hade vatt roligt om det kunde ha visat plus på en sån dag;)
Ja, och jag hopas det tar sig med en gång=) -
Meja: grattis själva! Glömde skriva det såg jag. Hur länge har ni varit gifta?
Ja, varför ska det ta sån tid att få till det? Har man bestämt sig så ska det bara gå. Inte sant?
Igår skrattade vi oss genom hela akten, liksom helt "osugna" och allt gick mot oss men till slut kom vi till skott. Det är ganska jobbigt efter att tag att ha sex på beställning, man tappar liksom sugen lite.. -
jag borde haft äl nu eller? starkare än såhär får jag inte och jag har inte äl känningar lika starkt som igår -
Vilka dagar är testen från?
-
Knasten83 skrev 2012-07-10 10:10:14 följande:Vilka dagar är testen från?
den översta igår morses, mittersta i går kväll o understa och ensamna idag :) -
Knasten: tack:) 1 år igår då;) och ni?
Ja det är märkligt du:/ hehe precis tänk om det vore så enkelt;)
Ja det är inte roligt när det blir så tyvärr;/ men vad ska man göra:/
Alex: ja har skit svårt att se på äl testet tyvärr:/