• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alex, testar du en gång om dagen eller flera?

http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • alexander2011
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:18:58 följande:
    Alex, testar du en gång om dagen eller flera?

flera. morgon o kväll
  • lillabambi
    alexander2011 skrev 2012-07-10 10:28:39 följande:
    flera. morgon o kväll
    okej, konstigt det inte blev starkare än så :/
  • alexander2011
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:32:11 följande:
    okej, konstigt det inte blev starkare än så :/

inom tiden såg det nästannnn ut o vara positivt det avr så grymt lika i färgen men den ena aningen svagare.
    hade ju en blödning igår och en rosa blödning i förrgår. kunde bero på äl  enligt bm. får hoppas hon hade rätt.
    vet inte igentligen hur bra dessa testerna är. ska nog byta äl tester för mina tester har inte varit starkt positiva sen grabben föddes :(  
  • Puffmajs
    Knasten83 skrev 2012-07-09 23:09:06 följande:
    Nu är det färdigsexat på beställning den här vevan ;)

Nån rackare kan väl hitta rätt, snääälllaaa!?!?
    hihi du får sätta upp vägbeskrivning och pilar :) <3
  • lillabambi
    alexander2011 skrev 2012-07-10 10:34:40 följande:
    inom tiden såg det nästannnn ut o vara positivt det avr så grymt lika i färgen men den ena aningen svagare.
    hade ju en blödning igår och en rosa blödning i förrgår. kunde bero på äl  enligt bm. får hoppas hon hade rätt.
    vet inte igentligen hur bra dessa testerna är. ska nog byta äl tester för mina tester har inte varit starkt positiva sen grabben föddes :(  
    har aldrig köpt dessa billiga ni kör med utan har kört på pregcheck :) finns bild på dom i mitt galleri :) fungerar på samma sätt men är dyrare!
  • Loppan8604
    alexander2011 skrev 2012-07-10 10:07:23 följande:
    jag borde haft äl nu eller? starkare än såhär får jag inte och jag har inte äl känningar lika starkt som igår

Ser inte helt positivt ut men du kanske bara missade toppen ändå?! Provar rosenrot? De e väll dem som hjälper till med äl? Många som fått stakt på testerna efter det i alla fall:) Eller e ja helt ute å cyklar??!
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-10 10:41:06 följande:

Ser inte helt positivt ut men du kanske bara missade toppen ändå?! Provar rosenrot? De e väll dem som hjälper till med äl? Många som fått stakt på testerna efter det i alla fall:) Eller e ja helt ute å cyklar??!

jag har prövat rosenrot 1:ao försöket denna månaden fr o se om det kan kora ner min äl och eftersom jag ahde så ont går så tror jag ändå att jag hade äl+ blödning så jag hoppas att det har hjälpt denna gången. fick äl på dag 17 ist nu :) har haft en cykel på mellan 30-60 dagar annars så jag hoppas äl kortades av. isf funkar det verkligen för mig o då ska jag fortsätta ta det nästa månad oxå :) har även tagit apiforce.
    kan hända at jag ahr missat toppen men det är kostigt att den skulle bli så stark o sen svagare nu igen och att jag inte har ont idag :)
    hoppas det tar sig denna gången för smabon åkte igår o kommer inte hem förens den 22:e  
  • alexander2011
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:39:15 följande:
    har aldrig köpt dessa billiga ni kör med utan har kört på pregcheck :) finns bild på dom i mitt galleri :) fungerar på samma sätt men är dyrare!
    såg dom bilderna nu la ut igår. vad kostar de? då blir det dyrt om man tar 2 tester om dagen :S jag tar ju morgon o kväll efter dag 10 ungefär för at inte missa eftersom min äl är så oregelbunden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester