• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-07-10 13:44:46 följande:
    Fancyface3: här kommer dina bilder som du mailade. Tyvärr ser jag inget. hoppas du får lånat fler ögon än mina ;)

Tyvärr ser ja heller inget:(
  • Whoeix

Här kommer mina tester. Det från BIM är från imorse.
    Tog ett igårkväll vid elva som jag tycker är liiiite starkare än dessa, men tog inte kort på det.

Är detta en "normal" stegring?
    Är det ens någon stegring? Förvånad 

Retsamt detta är. Önskar nästan man levde på medeltiden och inte visste att man var gravid förrän ungen kom ut ;)
  • fancyface3

Åh hur kan man få oregelbunden mens nu denna gången för äl dag 24 i cykeln men hur lång är cykeln då det är dag 36 idag

• Loppan8604
    Whoeix skrev 2012-07-10 13:55:59 följande:

Tog ett igårkväll vid elva som jag tycker är liiiite starkare än dessa, men tog inte kort på det.

Är det ens någon stegring?   Retsamt detta är. Önskar nästan man levde på medeltiden och inte visste att man var gravid förrän ungen kom ut ;)

Ser jätte fint ut tycker ja:) test om tre dagar å du kommer få ett stakrare!
  • Royalgala

åh denna månaden hann vi bara med sex en gång, dagen innan ÄL, pga av sjuka hostiga barn som skall ligga PÅ en på nätterna haha
    Hoppas det räckte med en gång dock för bara några ggr till på oss, för sedan kommer vi ha uppehåll sep-okt-nov för att inte få ett rent sommarbarn pga av att jag lovat mina andra barn en underbar utlandssemester nästa sommar (har inte åkt med alla 4 på flera år så ser fram emot detta) ok med en mage men inte 30-40 grader utomlands med en nyfödd nejtack.
    Återstår att se hur det blev denna månad.

grattis till alla plus
    Läser allt ni skriver men jag skriver desto mer sällan.

• sajo0106

Retsamt detta är. Önskar nästan man levde på medeltiden och inte visste att man var gravid förrän ungen kom ut ;)
    Ser ju riktigt bra ut!! Tog ett nytt test idag, 1 vecka och 1 dag efter jag plussat och nu är teststrecket nästan lika starkt som kontrollstrecket :D! 

• satirnine

Ser ut som en stegring! :)
  • alexander2011

FANNNN
    är det kört för oss nu :( hade sex sist för ca 36 timmar sedan o äl testet visar positivt nu!!!
    trodde badde mig att jag ahde äl igår. tog ett test  nu o det är superstarkt!!

• Cataleya

tycker också det ser ut som stegring, så jag vågar mig på Grattis :)
  • satirnine
    alexander2011 skrev 2012-07-10 15:19:15 följande:
    FANNNN
    är det kört för oss nu :( hade sex sist för ca 36 timmar sedan o äl testet visar positivt nu!!!
    trodde badde mig att jag ahde äl igår. tog ett test  nu o det är superstarkt!!
    Kommer fler gånger, man vet ju aldrig. Det sägs ju att spermier kan överleva i fem dagar!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester