• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-07-10 10:39:15 följande:
    har aldrig köpt dessa billiga ni kör med utan har kört på pregcheck :) finns bild på dom i mitt galleri :) fungerar på samma sätt men är dyrare!
    föresten, de verkar vara bättre än testlagrets. de gav ju mycket starkare utslag än TL:s
  • alexander2011
    Wictooria skrev 2012-07-10 10:50:11 följande:
    Är det vanligt med äl flytningar på bim dagen ??

brukar man inte ha torrperiod mellanäl o mens? är du helt 100 på att du har haft äl? har du tagit ett gravtest?
  • LisaW111

Hej försöker lägga upp bilder men det står bara Upload fail helt plötsligt?! Vad är det? Är samma format osv som vanligt. Hade några svaaaga test jag skulle visa ju :( och svagt men blått och brett(!!!?) när man delade testet. Kan de va nått att lita på tro? Ouppbrutet var det svårt att både se och avgöra färg men uppbrutet var det riktigt tydligt.

• Wictooria

Alexander2011: jag har använt äl test. Hum, har bim imon? Och värsta äl flytningarna idag!

• fancyface3

Wictooria. Har också bim idag lr imorgon är osäker med hade äl 26-28 och 28 släppte ägget. Har också rätt rikliga flytningar väldig vattniga.

• alexander2011
    Wictooria skrev 2012-07-10 11:02:50 följande:
    Alexander2011: jag har använt äl test. Hum, har bim imon? Och värsta äl flytningarna idag!

var de positivt då? äl testerna asså. har du tagit gravtest?
  • un poco

Hej! Då var man här igen!
    Knappt att jag vågar skriva här för då kommer väl mensen.
    Men har Bim idag och än så länge ingen mens, men har värsta flytningarna och mensvärk.
    Den brukar vara punktlig eller någon dag tidigt, men aldrig sen.

Tog ett test idag med Billiga-Tester. Ser ni något? Jag har önsketänkande om att det finns nåt där, men är rädd för att det är färgrester. Det är samma test på bägge bilder

• alexander2011

un poco: kan kanske ana men trixade ganska rejält o då ser det ut såhär. testa igen imorgon :)
  • Loppan8604
    un poco skrev 2012-07-10 11:39:17 följande:
    Hej! Då var man här igen!

Knappt att jag vågar skriva här för då kommer väl mensen.

Men har Bim idag och än så länge ingen mens, men har värsta flytningarna och mensvärk.

Den brukar vara punktlig eller någon dag tidigt, men aldrig sen.

Tog ett test idag med Billiga-Tester. Ser ni något? Jag har önsketänkande om att det finns nåt där, men är rädd för att det är färgrester. Det är samma test på bägge bilder

På de understa ser ja något svagt:) håller tummarna!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester