• un poco

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack

Hoppas hoppas hoppas

• Wictooria

Jag Fick pos ältest 28/6. Kan de va så att ägget inte släppte o att de släpper nu? Har kunniga fler äl test. Eller gravtest

• Whoeix

Bah. Dagens test är i samma styrka som det från igår morse. Men jag tog ett test igårkväll runt elva (efter bara en och en halv timmes hållande) och det var snäääppet starkare än det från igår morse. Kan man ha högre hcg på kvällen?

• Whoeix

Och ( tusen frågor) kan det spela roll att min morgon just nu är runt kl elva halv tolv på förmiddagen?

• Loppan8604
    Whoeix skrev 2012-07-10 12:01:33 följande:
    Bah. Dagens test är i samma styrka som det från igår morse. Men jag tog ett test igårkväll runt elva (efter bara en och en halv timmes hållande) och det var snäääppet starkare än det från igår morse. Kan man ha högre hcg på kvällen?

Vissa har starkare på kvällen:) å de spelar ingen roll ayt mothonen enu ifall du inte kissat sedan du gick å la dej. Men de mest normala e att ha högre hormonhalt på morgonen men de e bara ett normerna. De behöver inte vara så :D
  • Knasten83

Meja: ett år här också! :)

Puffmajs: ja man börjar fan undra om det behövs! ;)

Whoeix: i vanlig ordning vill vi se biiiild!!! ;)

• fancyface3

Lite hjälp tjejer ! När jag satt och räknade på min p-tracker så hade jag som standard 19 dagar mellan äl och bim . ( har inte använt cb ältest mer än nu i juni då jag fick glad gubbe 26-28 och 28 släppte ägget vilket jag kände och glad gubbe försvann direkt efter. Så min fråga är ska jag räkna fram mitt bim 19 dagar efter äl? Jag är på dag 13 efter äl men testerna visa neg och inga tecken på att tanten kommer

• Ninnsen

Hej experter:)! Behöver låna era ögon. Någon som är bra på att trixa? Väntar egentligen på ägglossning men blir ingen glad gubbe. Tog detta istället...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester