• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Unpco: jag ser också mer på ditt test idag.. Har du mkt mens? Beter den sig som vanligt?

• satirnine
    ellen05 skrev 2012-07-11 15:18:08 följande:

Jäkla skit! 
    Är på ÄL+13, har testat megasvaga spökstreck på testlagret sedan ÄL+6Rynkar på näsan
    LOT 120613.....Jag trodde att dom hade fixat problemet!

Jag har samma LOT på tre av fyra test. Rynkar på näsanMen har inte fått några spök iofs.
  • un poco
    Knasten83 skrev 2012-07-11 20:45:13 följande:
    Unpco: jag ser också mer på ditt test idag.. Har du mkt mens? Beter den sig som vanligt?
    Den är än så länge mer brun och ganska sparsam. Har aldrig brun mens i början annars.

Vad roligt att du också ser.
  • N1987

Whoeix: Grattiiis! Håller tummarna för att det är en ofarlig liten blödning som man kan få i början av graviditeten :)

Es mamma: Vad fort tiden går! Redan vecka 12! :) Håller tummarna för dig nästa vecka. Var själv på kub förra veckan och fick se en riktigt livlig liten bebbe. 1:20000 var resultatet på både Downs och trisomierna :) Overkligt efter 5 MF/MA.. Du ska se att det säkert går lika bra för dig!

• Es Mamma

Ja tiden går rätt så fort ändå! Men hade nog önskat att den hade gått ännu fortare ;)
    Vilket bra resultat! Vad skönt!

• Trixxy

ni som har haft äl här i tråden, vilka dagar har ni haft sex på?

vi försöker ha varannandag, så än så länge har det blivit dag 5,7,9,11 och idag på dag 13.
    positivt utslag på äl-testerna idag. (tror jag iaf, skall kolla imorrn med)

• Trixxy
    Trixxy skrev 2012-07-11 21:39:59 följande:

vi försöker ha varannandag, så än så länge har det blivit dag 5,7,9,11 och idag på dag 13.
    ni som precis haft äl menar jag, haha
  • Charin84
    Trixxy skrev 2012-07-11 21:39:59 följande:

Vi har haft sex varje dag i snart två veckor, förutom i söndags. Har känt av äl sen i fredags o har inte använt några äl test, så jag hoppas att man prickade rätt.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Knasten83

Trixxy: när jag blev gravid med dottern hade vi sex de två dagarna som det gav utslag på testet, inget mer.

Nu hade vi sex 12, 14, 15, 16. Hade utslag på testet dag 15 och 16 på kvällen blev det svagt igen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester