• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angeliic: jo det är ju något ökad risk för missfall om man gör fvp. Men jag litar verkligen inte på kub. Är ju bara en sannolikhet och vet flera som fått vääääldigt låg sannolikhet för ds men ut har det kommit en liten med ds ändå. Därför jag själv känner att fvp är det ända valet. Men alla tänker ju olika.

Skulle jag bli gravid igen blir det fvp som sagt. Kuben skippar jag då jag ändå inte hade litat på svaret.

• Es Mamma

Tänker lite så också, att jag får ta ställning till fvp sedan om det visar sig att måtten på nackspalten är dåliga. Själva ultraljudet är iaf ofarligt som sagt, så det gör jag mest för att se att bebisen mår bra.

• Trixxy

Jag måste vara ärlig och säga att sexet blir lite väl "på schema" i äl tider.varannandag är det dags,kåt eller inte så skall det ske.vattna nektarn och klart....

• sajo0106
    Whoeix skrev 2012-07-11 19:25:07 följande:
    Kom precis hem från min cykeltur jag tar varje kväll, och upptäckte blod på pappret.
    Det var väl det.
    Det betyder ju ingenting! Mååånga blöder ju under graviditeten!! 
  • Helenmedh

Linkmamma: ser tyvärr ingenting, sitter dock med mobilen.. Vad är det för lotnummer på dina test?

• Whoeix

Sajo: jo, ja har dock ett MA och ett MF i bagaget, så har svårt att tänka så tyvärr. Just nu verkar det inte blöda, så får ge det några timmar och se vad som händer.

• sajo0106
    Whoeix skrev 2012-07-11 19:58:14 följande:
    Sajo: jo, ja har dock ett MA och ett MF i bagaget, så har svårt att tänka så tyvärr. Just nu verkar det inte blöda, så får ge det några timmar och se vad som händer.
    Ja jag vet ju det, jag har följt dig....men jag tror du kan vara lugn så länge du inte fortsätter att blöda eller har ont så! Ta ett test om några dagar så ser du ju om du får en stegring fortfarande :)
  • un poco

Nu håller jag på att bli knäpp, på riktigt.
    Ser ni nåt på dessa? Jag har fått "mens" men tycker iaf irl att strecket är starkare nu än imorse

• Knasten83

Whoeix: läste vidare och såg att du fått blod. Min vän hade mens 3 första månaderna trots grav. Läskigt men det behöver inte va ngt.. Dock svårt att tänka så efter dina upplevelser. Tänker på dej!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester