• Kravmärkt

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lovelyangel82 skrev 2012-07-20 22:07:10 följande:
    ingen som ser?

Jag ser svagt rosa streck! Vilken dag är du på?
  • lovelyangel82
    Kravmärkt skrev 2012-07-20 22:13:00 följande:
    Jag ser svagt rosa streck! Vilken dag är du på?
    äl +9 men har kort luteal fas på 10-12 dagar så hoppas de blir starkare tills imorn annars e nog tant röd på ingång.. men de andra dagarna har de inte visat något och idag dök de upp lite svagt..

ska bli spännande =)
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-07-20 21:53:56 följande:
    Men nu kan det väl inte vara spök?! Eller..? Åhhh.... Hjälp mig nu tjejjer.. Första bilden är dagens åda test. Nederst morgon och överst kvällens. Andra bilden är kvällens nederst och morgonens överst..

Hörrni..? 
  • Binegar
    Helenmedh skrev 2012-07-20 22:30:14 följande:
    Hörrni..? 
    jag tror tyvärr det...de är för breda och ingen färg.... :(
  • LuPeRo
    Helenmedh skrev 2012-07-20 21:53:56 följande:
    Men nu kan det väl inte vara spök?! Eller..? Åhhh.... Hjälp mig nu tjejjer.. Första bilden är dagens åda test. Nederst morgon och överst kvällens. Andra bilden är kvällens nederst och morgonens överst.. 
    Man ser ju helt klart en stegring! Ser ju positivt ut så jag hoppas det är starkare imorgon
  • Knasten83

Helenmedh: tror du råkar ut för samma som mig och många andra, hoppas inte! Ser ju klar skillnad på testen.

• Helenmedh

Binegar: ja kanske.. Men kan ändå inte låta bli att hoppas när kvällens är starkare. I verkligheten är det rosa.. Men men.. Man ska fasen inte få upp hoppet. Man blir ju så besviken varje gång mensen kommer..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester