• linasld

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej, undrar om man kan få lite extra ögon här... Har fått spökstreck två ggr tidigare men tycker inte att de har varit såhär tydliga då. Vill inte bli så besviken igen som jag har blivit de andra gångerna! Rynkar på näsan
    Vad tror ni, såhär starkt borde väl inte ett spökstreck vara? Är jag verkligen gravid??? (Testet tagit idag på bim)

• sessan1992

Hallo tjejor ! tänkte höra om någon av erfarenhet av detta. De är så att jag äter ppiller. Brukar altid få min mens på tredje sockerpiller dagen men denna gången kom den inte förän på fjärde dagen. Så därför gjorde jag ett gravtest den tredje dagen. Fick ett svagt plus. Men igår på fjärde dagen så kom mensen. Brukar ha mycket mens men denna gången är de väldigt lite om man jämför med hur mycket jag brukar ha. Kan de vara så att man får ppiller mensen även om man blir gravid trots ppiller. Ppiller mensen är ju bara en "fejk" blödning. Någon som vet nåt om detta ?

• linasld
    Meja2011 skrev 2012-07-20 21:29:04 följande:
    Du är väldigt gravid;) inget spökstreck där inte;)
    Åh vad glad jag blir! Tack för ditt snabba svar!!! {#emotions_dlg.flower}
  • sajo0106
    linasld skrev 2012-07-20 21:27:20 följande:
    Hej, undrar om man kan få lite extra ögon här... Har fått spökstreck två ggr tidigare men tycker inte att de har varit såhär tydliga då. Vill inte bli så besviken igen som jag har blivit de andra gångerna! Rynkar på näsan
    Vad tror ni, såhär starkt borde väl inte ett spökstreck vara? Är jag verkligen gravid??? (Testet tagit idag på bim)

Solklart plus ;)! Gravid är du absolut!! GRATTIS :D! www.familjeliv.se/Forum-2-14/m65776880.html
  • Helenmedh

Men nu kan det väl inte vara spök?! Eller..? Åhhh.... Hjälp mig nu tjejjer.. Första bilden är dagens åda test. Nederst morgon och överst kvällens. Andra bilden är kvällens nederst och morgonens överst..

• HelenFr
    linasld skrev 2012-07-20 21:27:20 följande:

Du är definitivt gravid, så starka spökstreck har jag aldrig sett... Grattis! :)
  • linasld

Tack alla ni som har svarat! Har verkligen svårt att tro på det men jag tar till mig era kommentarer och ryser av lycka!!! Hoppas den som flyttat in vill bo kvar ett tag bara! 

• lovelyangel82
    lovelyangel82 skrev 2012-07-20 21:08:24 följande:
    vad tror ni om dessa vääldigt vääldigt svaga streck? är det spök? är från billiga tester

ingen som ser?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester