• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lupero: ja stegring finns där. Bad mannen välja ut ett av dom och han tog kvällens med motiveringen: det här är ju ett klart streck på.. Men men, känner på mig att jag kommer bli besviken imorgon ändå :/

• HejAlice

Nää tycker inte alls det ser ut som spök, Helen. . Jag hade trott att jag var gravid om jag tagit sånna tester. Men jag hade också köpt en annan sorts test för att se vad det visar, så man är säker.

• Helenmedh
    HejAlice skrev 2012-07-20 22:52:22 följande:
    Nää tycker inte alls det ser ut som spök, Helen. . Jag hade trott att jag var gravid om jag tagit sånna tester. Men jag hade också köpt en annan sorts test för att se vad det visar, så man är säker.
    Hehe, nu blev det mycket olika åsikter här :P Ja, alltså är det spök så är det det starkaste jag fått tror jag.. Av alla 15 stickor jag testat med hittills så är kvällens klart starkast. Det vet man när tillochmed maken ser
    Ska testa imorgon också och är det samma då så köper jag ett annat märke..  
  • lovelyangel82

fasen me.. vaknade senare idag brukar tempa vid 5 men vaknade 10 i 6.. tempen gick ner från 37,0 till 36,9 .

men tyckte strecket var liiiite starkare idag. vad tycker ni?

översta idag och den nedersta igår kväll

nedan samma bild fast med ett filter på

alla stickor från igår mitt på dagen tills idag

och en trixad

• Trolltoka
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 07:09:16 följande:
    fasen me.. vaknade senare idag brukar tempa vid 5 men vaknade 10 i 6.. tempen gick ner från 37,0 till 36,9 .

men tyckte strecket var liiiite starkare idag. vad tycker ni?

översta idag och den nedersta igår kvällnedan samma bild fast med ett filter påalla stickor från igår mitt på dagen tills idagoch en trixad

Om översta är idag är det helt klart starkare!
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • Es Mamma

Lovelyangel jag tycker också det ser starkare ut idag!

• isflikkan1
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 07:18:13 följande:
    ja både jag och sambon tyckte de me.. har 2 pack digitalt hemma.. de kliar duktigt i fingrarna =)

Ta ett digitalt, de är en klar stegring :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester