• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TigerEmmlis skrev 2012-07-24 09:12:20 följande:
    Kan någon gå in på min sida och kolla bilden jag lagt upp på mitt test! Vad tror ni???

Tack på förhand!
    Ser positivt ut :) Grattis
  • Hoppas 2013
    Lizz89 skrev 2012-07-24 14:18:39 följande:
    Tog nyss ett test (apotekets graviditetstest). Jag kunde se ett svagt svagt steck inom 5 minuter. Svårt att fånga på bild dock. Ser ni något?? bim -4 (syns tydligare i verkligheten)

Jag kan faktiskt se nåt väldigt svagt!
  • Lizz89
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-24 14:25:35 följande:
    Jag kan faktiskt se nåt väldigt svagt!
    gör du ? =) visste vell att ja såg nått. Hoppas de blir starkare. Har ett digital liggandes hemma men ja tror ja väntar med att ta de, eller vad tror du?? Hoppas inte att detta är ett spökstreck nu. 
  • FrökenIda

Lizz: jag ser också:) sådär ser mina ut ungefär och jag tror jag är på bim-1. Så jag väntar också ivrigt på att det ska stegra. Hoppas du är gravid :)

• laluna88
    Lizz89 skrev 2012-07-24 14:18:39 följande:
    Tog nyss ett test (apotekets graviditetstest). Jag kunde se ett svagt svagt steck inom 5 minuter. Svårt att fånga på bild dock. Ser ni något?? bim -4 (syns tydligare i verkligheten)

Ser lovande ut tycker jag.... ser nått svagt ;) Vänta 2 dagar och testa igen så ska du få se att det blir starkare ;)
  • burningheart

Vad tror ni om det här? Spök?
    Tycker mig själv ana att det blivit lite starkare än det som jag la upp häromdagen... Ligger på sidan 5847 tror jag.

Kan tillägga att jag de senaste 2-3 dagarna har haft molande värk i tjejmagen, samt illamående som kommer till och från.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester