• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:17:51 följande:

Oj tror inte ja va helt tydlig, sorry... E inte gravid än va ja vet. Positivt äl test i fredags, ömma bröstvårtor sedan igår å nu detta. Tänkte att någon av er andra känt samma tidigt i era graviditeter?? Drar emellanåt i höger sida å ner mot ljumsken. Specielt på kvällen! Men kan man känna sådant så tidigt??
    Jaha, trodde du var gravid! Men jag hade lite såna känningar när jag väntade sonen, ont i livmodertappen om han stötte mot och så och sen öm efteråt Glad
  • SabinaD
    Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:17:51 följande:
    Oj tror inte ja va helt tydlig, sorry... E inte gravid än va ja vet. Positivt äl test i fredags, ömma bröstvårtor sedan igår å nu detta. Tänkte att någon av er andra känt samma tidigt i era graviditeter?? Drar emellanåt i höger sida å ner mot ljumsken. Specielt på kvällen! Men kan man känna sådant så tidigt??

Precis så kände jag ett par dagar efter äl. Jag tog grav.test idag och det verkar visa gravid. Du kan se bilden länge upp i tråden :)
  • Loppan8604
    alexander2011 skrev 2012-07-23 23:18:56 följande:
    så kunde jag känna när jag avr gravid

Ja hoppas att min magkänsla har rätt. För de känns som de tagit, men man vill ju inte säga de högt för killen ifall man nu har fel. Hoppas:)
  • TigerEmmlis

Kan någon gå in på min sida och kolla bilden jag lagt upp på mitt test! Vad tror ni???

Tack på förhand!

• TigerEmmlis

Tack!!

TigerEmmlis skrev 2012-07-24 09:12:20 följande:
    Kan någon gå in på min sida och kolla bilden jag lagt upp på mitt test! Vad tror ni??? Tack på förhand!

• Loppan8604
    Kan någon gå in på min sida och kolla bilden jag lagt upp på mitt test! Vad tror ni???

Tack på förhand!

Kan inye komma in på den:( du har inte möjlighet att lägga upp den??
  • Loppan8604
    Jess86 skrev 2012-07-23 23:21:49 följande:
    Jaha, trodde du var gravid! Men jag hade lite såna känningar när jag väntade sonen, ont i livmodertappen om han stötte mot och så och sen öm efteråt

alexander2011 skrev 2012-07-23 23:18:56 följande:
    så kunde jag känna när jag avr gravid

SabinaD skrev 2012-07-23 23:21:57 följande:
    Precis så kände jag ett par dagar efter äl. Jag tog grav.test idag och det verkar visa gravid. Du kan se bilden länge upp i tråden :)

Då håller vi tummarna tjejer! Kommer få svaret på vår bröllopsresa så de hade varit underbart!
  • TigerEmmlis

Tyvärr har jag inte det! Surfar från mobilen nu och har inte tillgång till datorn!

Loppan8604 skrev 2012-07-24 09:39:53 följande:
    Kan inye komma in på den:( du har inte möjlighet att lägga upp den??

• strumpan123

Tack på förhand!
    ser inte ens ett galleri på din sida :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester