• laluna88

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

burningheart skrev 2012-07-24 17:53:47 följande:
    Vad tror ni om det här? Spök?
    Tycker mig själv ana att det blivit lite starkare än det som jag la upp häromdagen... Ligger på sidan 5847 tror jag.

Kan tillägga att jag de senaste 2-3 dagarna har haft molande värk i tjejmagen, samt illamående som kommer till och från.
    Tyvärr kan jag inte ens ana ett streck på denna bilden :(
  • burningheart

Laluna88: tack för att du tittade :) är nog bara hjärnan som spelar mig ett spratt.

• Helen1974
    burningheart skrev 2012-07-24 17:53:47 följande:
    Vad tror ni om det här? Spök?
    Tycker mig själv ana att det blivit lite starkare än det som jag la upp häromdagen... Ligger på sidan 5847 tror jag.

Kan tillägga att jag de senaste 2-3 dagarna har haft molande värk i tjejmagen, samt illamående som kommer till och från.
    Anar något svagt. Kan vara spök eller mkt tidigt. Bara att fortsätta testa. Är det inte fel på testet så borde det bli starkare om några dagar. Lycka till..
  • burningheart

Helen1974: blir några dagars uppehåll med testandet då jag ska resa bort, får se om det händer något på dessa dagar.

• laluna88
    burningheart skrev 2012-07-24 18:02:45 följande:
    Laluna88: tack för att du tittade :) är nog bara hjärnan som spelar mig ett spratt.
    Så har jag också haft det många ggr.... man vill så gärna så man ser streck överallt hihi.... När ska du ha mens då?
  • burningheart

Laluna88: det är det som är det konstiga. Min egentliga BIM skulle varit igår, men den 14/7 fick jag en mensliknande blödning som varade i 5 dagar. Men den var inte alls som den brukar vara, och har efter det fått flera symtom som förvirrar mig. Men är det ingen gradivitet så går jag och ber om en undersökning, för att kolla att inget är fel eftersom jag har denna molvärk.

• laluna88
    burningheart skrev 2012-07-24 18:22:42 följande:
    Laluna88: det är det som är det konstiga. Min egentliga BIM skulle varit igår, men den 14/7 fick jag en mensliknande blödning som varade i 5 dagar. Men den var inte alls som den brukar vara, och har efter det fått flera symtom som förvirrar mig. Men är det ingen gradivitet så går jag och ber om en undersökning, för att kolla att inget är fel eftersom jag har denna molvärk.
    Okey låter mysko... men mensen kan ju också ha kommit tidigare denna gången. För en nidblödning tex brukar ju inte vara i hela fem dagar....  Men be om en undersökning hos gyn eller nått... Men jag tror att du redan haft din mens eftersom du förklarar det så....
  • na01

Jag blir tokig. Jag tycker mig se ett svagt streck? Kan ni hjälpa mig & ta en titt, ser ni något på bild 1 eller 2? Det svaga strecket (om nu något ens existera eller det bara är mina ögon som knasar) kom upp direkt, kan det ändå vara ett spökstreck?

Bild 1. ps. är lite tydligare i verkligheten, svårt att fånga på bild märkte jag :S

Bild 2.

• laluna88
    na01 skrev 2012-07-24 18:47:11 följande:
    Jag blir tokig. Jag tycker mig se ett svagt streck? Kan ni hjälpa mig & ta en titt, ser ni något på bild 1 eller 2? Det svaga strecket (om nu något ens existera eller det bara är mina ögon som knasar) kom upp direkt, kan det ändå vara ett spökstreck?

Bild 1. ps. är lite tydligare i verkligheten, svårt att fånga på bild märkte jag :S

Bild 2.

Jag ser något på båda bilderna... dock kan jag inte svara på om det är positivt eller spök pga att jag inte kan avgöra hur brett strecket är osv.... När mens?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester