• na01

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

laluna88 skrev 2012-07-24 18:49:48 följande:
    Jag ser något på båda bilderna... dock kan jag inte svara på om det är positivt eller spök pga att jag inte kan avgöra hur brett strecket är osv.... När mens?
    Jag slutade med P piller för ca tre månader sen så mensen har inte riktigt varit precis (dock kommit varje månad). Jag tro jag skulle haft mens för ca 1 vecka sen, kanske 1 och en halv. Men i förgår började in bröst göra ont, haft mensvärk i ca 4 dagar. I måndags TROR jag att det kom lite blod i när jag kissade, men inget när jag torkade mig eller därefter, så jag vet inte om jag litar på vad jag såg så här i efterhand. hade väldiga flytningar den dagen.
  • na01

Är det så med spökstreck att de kan komma direkt på stickan? Har fått spökstreck för år sedan men då trädde de fram först efter flertal minuter? Därför har jag alltid dragit den slutsatsen, haha!
    Gosh vad irriterande om båda mina stickor gav spökstreck.

• laluna88
    na01 skrev 2012-07-24 18:52:33 följande:
    Jag slutade med P piller för ca tre månader sen så mensen har inte riktigt varit precis (dock kommit varje månad). Jag tro jag skulle haft mens för ca 1 vecka sen, kanske 1 och en halv. Men i förgår började in bröst göra ont, haft mensvärk i ca 4 dagar. I måndags TROR jag att det kom lite blod i när jag kissade, men inget när jag torkade mig eller därefter, så jag vet inte om jag litar på vad jag såg så här i efterhand. hade väldiga flytningar den dagen.
    Som sagt... kan vara positivt också... ta ett digitalt så får du se ;)
  • na01
    Tuttan27 skrev 2012-07-24 18:50:42 följande:
    Na01, klart ett plus!
    Ser du också det på båda bilderna?
  • laluna88
    na01 skrev 2012-07-24 18:53:53 följande:
    Är det så med spökstreck att de kan komma direkt på stickan? Har fått spökstreck för år sedan men då trädde de fram först efter flertal minuter? Därför har jag alltid dragit den slutsatsen, haha!
    Gosh vad irriterande om båda mina stickor gav spökstreck.
    spök kan komma direkt... det har hänt mig i alla fall
  • na01
    laluna88 skrev 2012-07-24 18:54:49 följande:
    spök kan komma direkt... det har hänt mig i alla fall
    Ja, jag var rädd för det, haha! skitstickor ;)
  • laluna88
    na01 skrev 2012-07-24 18:55:59 följande:
    Ja, jag var rädd för det, haha! skitstickor ;)
    ta ett digitalt ;)
  • na01

Jag får göra det, ush, att vänta tills imorgon känns som en evighet, haha, vad fjantig man blir!
    men då spökar inte mina ögon iallafall på någon utav bilderna :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester