• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

malin7878 skrev 2012-07-23 19:11:47 följande:
    Jag är också i vecka 28. Tog ett EKG här på jobbet och det var helt normalt enligt läkaren här. Men det känns läskigt när det känns som hjärtat hoppar över slag.
    Det kan kännas riktigt obehagligt. :/ Mitt slår så himla fort imellanåt så det blir jobbigt att andas. Och man ser tydligt utanpå huden hur det slår.
    Men det kommer ju något gott ur det så man står ju ut. ;)
  • Meja2011

Oj Hoppas=) Grattis i dubbelbemärkelse;)

Vill ni glana på dessa, är jag knäpp?

Meja 11-11-23
  • Tiger grr
    strumpan123 skrev 2012-07-23 17:59:01 följande:
    fortfarande starka äl-test :S hmm får hoppas ägget släppte den 19.e när det var lite svagare, kommer inte ihåg vilken tid det var men det känns konstigt att dom fortfarande är så starka för det har dom aldrig varit för mig utan  dom har återgått till supersvagt.

ääh lägger upp en bild ist men det är två olika sorter, två tagna per dag ibland

Jag tänkte börja med äl test om ngra dar. Av nyfikenhet - Blir det sådär svaga streck när de är färska också eller är det bara för att de torkat?
  • strumpan123

dom blåa är sämre för dom visar svagare än dom bredare testen.
    Syns bättre i verkligheten skulle jag tro, har bara mobilkamera men nej jag brukar få mkt starkare när det är positivt
    Därför jag inte förstår vad som pågår denna månad 

• idealisten i mig
    strumpan123 skrev 2012-07-23 17:59:01 följande:
    fortfarande starka äl-test :S hmm får hoppas ägget släppte den 19.e när det var lite svagare, kommer inte ihåg vilken tid det var men det känns konstigt att dom fortfarande är så starka för det har dom aldrig varit för mig utan  dom har återgått till supersvagt.

ääh lägger upp en bild ist men det är två olika sorter, två tagna per dag ibland

Man ska ju bara testa tills man får positivt, äl 12-24h efter dess! Därefter kan det bli vad som, man kan inte läsa av ngt av äl-tester efter äl.
    Hoppas du snart får plus på gravtest istället! =)
  • Hoppas 2013
    sweasmamma skrev 2012-07-23 18:11:39 följande:
    hoppas 2013!! VA HÄFTIGT !!!! grattis sååå mkt =)

imorrn är det v 24 här =) 
    Knasten83 skrev 2012-07-23 18:41:03 följande:
    Hoppas: åååh vilken lycka- dubbel lycka!!! Massa grattis!

Btw, sjukt kul kommentar om två hjärtan i bebisen!!! :))
    Meja2011 skrev 2012-07-23 19:30:06 följande:
    Oj Hoppas=) Grattis i dubbelbemärkelse;)
    Tusen tack alla! :)
  • strumpan123
    idealisten i mig skrev 2012-07-23 20:07:54 följande:
    Man ska ju bara testa tills man får positivt, äl 12-24h efter dess! Därefter kan det bli vad som, man kan inte läsa av ngt av äl-tester efter äl.
    Hoppas du snart får plus på gravtest istället! =)
    inte graviditet jag vill utläsa..vill se när jag har positivt äl-test, verkar inte ha haft något eller så fick jag det på dem dåliga testen..inte haft mkt symptom denna månad på äl heller.

Får väl vänta och se men det är drygt att inte veta om man ens haft ett ägg som släppt 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester