• Jennass

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2013: har bilder på stegring på en blogg, http://brollopsfiguren.blogg.se
    Sitter alltid inne på mobilen och då går det ju inte att få in bilder direkt här på fl:)

• Hoppas 2013
    Whoeix skrev 2012-07-23 22:14:49 följande:
    Hoppas2013: 18 mars, om allt går som det skall denna gång. Är bara i 5+6, så än kan mycket hända!
    Håller tummarna för dig! :)
    Jennass skrev 2012-07-23 22:19:29 följande:
    Hoppas 2013: har bilder på stegring på en blogg, brollopsfiguren.blogg.se
    Sitter alltid inne på mobilen och då går det ju inte att få in bilder direkt här på fl:)
    Jag ska kika! :)
  • alexander2011

SabinaD: jag säger grattis, det syns ju tydligt

• alexander2011

Nån som har erfarenhet av bastpatest.se stickorna? anar mig ett sträck nu :S brukar det kunna komma upp efter utgående tid?

• Loppan8604

Ni som e gravida här inne har ni fått någon form av spänningar i livmodern efter sex?? Känns lite ömt om de blir för djupt under själva akten men nu efter så spänner de. Inte alls som mensverk utan mer som om den späns inte krampar?!

• Loppan8604
    SabinaD skrev 2012-07-23 20:51:05 följande:
    Jag hoppar in i tråden :) Tog ett grav.test idag på eftermiddagen. Det visades så här. Hur ska man ska tolka det? Jag ser ett streck. Men är det tydligt nog? Är på BIM-2. Känner att jag är extremt hungrig. Yr. Lite ont i brösten om kvällarna. Ont i ryggen. Och väldigt trött. Tänkte prova ta ett test till på torsdag morgon kanske, om jag kan hålla mig tills dess :D

Säger också grattis! Fint test! Ta ett digitalt så kommer de komma upp svart på vitt!
  • Jess86
    Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:08:27 följande:
    Ni som e gravida här inne har ni fått någon form av spänningar i livmodern efter sex?? Känns lite ömt om de blir för djupt under själva akten men nu efter så spänner de. Inte alls som mensverk utan mer som om den späns inte krampar?!

Ligamenten troligtvis Glad
  • Loppan8604
    Jess86 skrev 2012-07-23 23:11:34 följande:
    Ligamenten troligtvis

Oj tror inte ja va helt tydlig, sorry... E inte gravid än va ja vet. Positivt äl test i fredags, ömma bröstvårtor sedan igår å nu detta. Tänkte att någon av er andra känt samma tidigt i era graviditeter?? Drar emellanåt i höger sida å ner mot ljumsken. Specielt på kvällen! Men kan man känna sådant så tidigt??
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:08:27 följande:
    så kunde jag känna när jag avr gravid
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester