• laluna88

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Österdahl90 skrev 2012-07-27 08:37:12 följande:

Tog ett test imorse på morgonurinen och detta visades..kanske är ern liten därinne!? 

Tydligt... Grattis
  • lilaemma
    Lizz89 skrev 2012-07-27 15:25:35 följande:
    Fattar inget. Hållt mig i 3 timmar och får svagt streck på rfsu??. I morse va de helt blankt ifrån billiga tester??? 
    Svagt sträck inom tiden? Bild?
  • Lizz89

Japp detta är inom tiden... Syns inte lika bra här på datorn tyvärr, men de är ett väldigt svagt streck.. medans billiga tester inte visade något i morse.

• slemtorsk i din bralla
    Lizz89 skrev 2012-07-27 16:14:51 följande:
    Japp detta är inom tiden... Syns inte lika bra här på datorn tyvärr, men de är ett väldigt svagt streck.. medans billiga tester inte visade något i morse.

jag vill inte göra dig besviken men flera stycken tidigare i tråden har vittnat om att de har fått så utan att vara gravida.

jag ser inte ens ett streck utan att trixa med bildskärmen men jag vet att det ibland syns bättre IRL än på foto så jag tror att du ser något, men jag är mycket tveksam till att det ska räknas som ett positivt test, du har säkert sagt det men jag har missat, var är du i cykeln? Har du tagit några andra sorters tester?
  • Fridhaa
    Lizz89 skrev 2012-07-27 16:14:51 följande:

Jag ser på det understa ett svagt "rosa" sträck.
  • Lizz89

Har ju tagit flera test som visat positivt. Kolla Tillbaka i tråden så kan ni se bilderna.

• annakoh1209
    sessan1992 skrev 2012-07-27 15:03:48 följande:
    Hallo ! Har en massa grvidsymtom, gjorde två rfsu graviditetstest och fick svaga streck på dom. Sedan dagen efter gjorde jag ett cb digital och fick "inte gravid" Har ni någon erfatenhet om man kan vara gravid trots "inte gravid" på cb digital. 
    har med fått svaga plus på rfsu 
  • splink
    Lizz89 skrev 2012-07-27 17:17:50 följande:
    Har ju tagit flera test som visat positivt. Kolla Tillbaka i tråden så kan ni se bilderna.
    Kollade alla dina bilder men ser tyvärr inget :-/ 
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • Lizz89

Ok fast andra har sett på dom andra bilderna. Syns inte lika bra på datorn. Syns mer på riktigt.

• Lizz89

Någon som plussat starkare på eftermiddagen än morgonen? Har ju varit så varje dag. Plussat som svagast på morgonen och sen på eftermiddagen har ja plussat något starkare. Har bim i morgon så vi får se om de stegrar något mer.. En fråga, hur mkt hcg mäter billiga tester? rfsu??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester