• Aint Your Fairytale

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har fotat det första test som jag tog i måndags... Ser ni teststrecket? Jag har bilden i både original och med mera skärpa, ökad kontrast, o.s.v. Jag ser bra på båda, även på originalbilden. Det är väl ett positivt teststreck?!

~ Alice 5/2-2011 ~
  • angie91

lyckan efter ha sett bebis för andra gången idag :) (v 15 på måndag)

håller tummarna för er här :)

• telgebo

Aint fairytale: Jag ser faktiskt inte 2 streck på dina test. Var är teststrecket?

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • More
    Aint Your Fairytale skrev 2012-07-27 23:38:58 följande:
    Jag har fotat det första test som jag tog i måndags... Ser ni teststrecket? Jag har bilden i både original och med mera skärpa, ökad kontrast, o.s.v. Jag ser bra på båda, även på originalbilden. Det är väl ett positivt teststreck?!

Jag ser något svagt som ser ut som ett streck....! Håller tummarna
  • Loppan8604
    Aint Your Fairytale skrev 2012-07-27 23:38:58 följande:

Ja ser något men vet inte om de e grått eller färgat! Ta ett nytt ida å se om de e starkare:)
  • Loppan8604
    Gummsan skrev 2012-07-28 07:59:43 följande:
    Grattis Loppan!!!

Tack. Testade mej i morse också men de va neg:/ e i å för sig bara på äl+7 :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester