Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bewe: jag ser, du är gravid, grattis

Grattis bewe! :)
Snälla hjälp en vän jag själv ser så dåligt ..
www.familjeliv.se/Forum-4-252/m65946571.html
taget nu i kväll.. syns så dåligt på datorn?.. Någon som ser kanske?
Behöver lite hjälp från er kunniga (även om jag är ganska kunnig själv, hehe)...
Jag och gubben försöker INTE bli gravida, men i måndags och tisdags tog jag totalt 3st graviditetstester av 2st olika sorter och alla fick ett svagt svagt teststreck (strecken syns även på foto och de är hela, rosa-aktiga och lika breda som kontrollstrecket). Det var 2st stickor och en stav. Men idag när jag tog 2st tester verkar de inte visa något, eller iaf inte mycket alls isåfall...
Någon som vet varför? Om jag inte skulle vara gravid så borde jag väl inte få så många som 3st spökstreck... Jag har sista dagarna haft GRYMT ÖMMA bröst och mensvärk till och från en tid.
Jag vet inte när mensen ska komma då jag oftast går mellan 5,5 och 7 veckor. Jag har gått 6v och 1 dag sedan förra mensen...
Jag tycker ju att om jag skulle vara gravid och ha mf på gång så borde jag ju börja blöda.
Om någon klok människa vet så får ni mer gärna berätta vad som kanske sker!
Jag tänkte för övrigt testa igen om några dagar och se ifall det blir utslag då eller om det blir blankt igen!
Lizz: Ser tyvärr inget på ditt test.
Aintyourfarytale: det talar ju för grav. Använder du preventivmedel? Inte för att det har med saken att göra.. Men..
Tycker såklart du ska testa igen om ett par dar. Ta digitalt och få ett klart svar.
Nån som vill ha sina foto trixade får gärna maila dem så mailar jag tillbaka.
[email protected]