• Utlandssvensk76

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=65948752][quote-nick]Knasten83 skrev 2012-07-27 22:14:09 följande:[/quote-nick]Utlandssvensk: hej! ;)[/ Hej där! Hur är läget?

Karl 3 Augusti 2010 15.30
  • Aint Your Fairytale
    lilaemma skrev 2012-07-27 22:19:00 följande:
    Vilket också är väldigt vanligt. Alla mf är inte lika dana.

Jag hoppas som sagt att det inte är så. Det är ju betydligt roligare om det är så att det bara var mer koncentrerad urin till de förra testen, men jag har definitivt dåliga erfarenheter av tester som inte stegrar som de ska.

Jo det är väl så... Jag har köpt 2 olika sorters tester från Ebay från en amerikansk säljare.

Ah, jag får bara vänta och se om jag får något mer positivt test eller om mensen kommer, hehe.
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Lizz89
    Knasten83 skrev 2012-07-27 20:57:28 följande:
    Lizz: kan du maila dem för jag kan inte spara på mobilen
    jag har mejlat bilder till dig :)
  • lilaemma
    annakoh1209 skrev 2012-07-27 22:27:18 följande:
    ska ta ett nytt nästa vecka :) så det blir inget mer testande förrän om 1v o då hinner man se om det är rätt eller ej eller om det blir mf
    Wow! Hade aldrig klarat att vänta så länge! Bra att nån håller sig till regelboken. ;)
  • sessan1992

Hejsan! 

De är så att jag äter ppiller. Så vi planerar ingen graviditet just nu. Jag fick ppiller mensen denna månaden, men dagen innan så gjorde jag ett test på grund av att jag har gravid symtom och fick då svagt streck på rfsu. Sedan hade jag mensen, men den var väldigt annorlunda denna gången , inga klumpar som jag annars brukar ha. Sedan på typ sista dagen av ppiller mensen så gjorde jag ett till rfsu test och då var strecket starkare än de första testet jag gjorde. Morgonen efter gjorde jag ett cb digital och fick ett minus i displayen. Vad kan detta betyda ?? har liksom fortfarande ilande värk i äggstocken ibland. Har ökat 5 cm på magen den senaste veckan. :O brukar inte vara såhär svullen / uppblåst !! 

• alexander2011
    telgebo skrev 2012-07-27 21:10:00 följande:
    Du har regelbunden mens, 4 dagar före till efter är regelbundet.

Synd att det inte tog sig denna gång, önskar lycka till på försök 10.

denna gången är andra gången som den är regelbunden på närmare 1 år :S så jag ahr inte regelbunden
  • telgebo
    alexander2011 skrev 2012-07-27 23:20:16 följande:
    denna gången är andra gången som den är regelbunden på närmare 1 år :S så jag ahr inte regelbunden
    Förstår inte.

Tex om du har en cykel på 28 dagar säger vi och du får mens på dag 24-32 så är den regelbunden.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester