Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
[quote=65948752][quote-nick]Knasten83 skrev 2012-07-27 22:14:09 följande:[/quote-nick]Utlandssvensk: hej! ;)[/ Hej där! Hur är läget?
[quote=65948752][quote-nick]Knasten83 skrev 2012-07-27 22:14:09 följande:[/quote-nick]Utlandssvensk: hej! ;)[/ Hej där! Hur är läget?
Utlandssvensk: jodå, funkar. Själv? Inboxade dej idag :)
Du bör ha ett svar i din
Lizz; mailat tillbax
Hejsan!
De är så att jag äter ppiller. Så vi planerar ingen graviditet just nu. Jag fick ppiller mensen denna månaden, men dagen innan så gjorde jag ett test på grund av att jag har gravid symtom och fick då svagt streck på rfsu. Sedan hade jag mensen, men den var väldigt annorlunda denna gången , inga klumpar som jag annars brukar ha. Sedan på typ sista dagen av ppiller mensen så gjorde jag ett till rfsu test och då var strecket starkare än de första testet jag gjorde. Morgonen efter gjorde jag ett cb digital och fick ett minus i displayen. Vad kan detta betyda ?? har liksom fortfarande ilande värk i äggstocken ibland. Har ökat 5 cm på magen den senaste veckan. :O brukar inte vara såhär svullen / uppblåst !!