• Wictooria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tycker de ser ut som spök :(

• telgebo
    Wictooria skrev 2012-07-28 17:32:21 följande:
    Tycker de ser ut som spök :(
    Vems?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • laluna88
    malialo skrev 2012-07-28 14:51:50 följande:
    BIM - 5 idag och jag kunde inte hålla mig från att testa. Det var svårt att få det att synas med mobilkameran så första bilden är tillfixad. Andra bilden är det inte, men jag har som ni ser plockat ur testet. Jag tycker att linjen ser blå ut och inte grå. Vad tror ni? Tyst Jag vågar inte tro nåt alls...

Ser på båda bilderna.... eftersom det är BIM-5 ännu så tycker jag att du ska försöka vänta 2-3 dagar innan du testar på nytt... lycka till
  • Aint Your Fairytale
    cwittra skrev 2012-07-28 17:00:56 följande:

Tradera har massor av billiga gravtester, även ältester

Ja det vet jag... Men stickor och stavar har jag en del av. Och någon här tyckte ju att jag skulle testa med digitalt... Flört
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Aint Your Fairytale
    telgebo skrev 2012-07-28 17:13:55 följande:
    är det billigare på E-bay annars varför ska du hålla oss och dig själv på halster så länge som en hel vecka?

Ja Gud ja... haha. De med veckoindikator kostar runt 120:- om jag skulle köpa här i Sverige. Nu får jag 3st för typ 160:-. Flört

Näe men utan inkomst så har jag tyvärr inte råd att slösa hur mycket som helst med de få slantar jag har. Då valde jag att köpa från Ebay och så kan jag alltid sälja bort de tester jag inte använder själv!
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • malialo
    laluna88 skrev 2012-07-28 18:24:25 följande:
    Ser på båda bilderna.... eftersom det är BIM-5 ännu så tycker jag att du ska försöka vänta 2-3 dagar innan du testar på nytt... lycka till
    Det blir svårt Men jag tror också på det! Tack!
  • telgebo
    Aint Your Fairytale skrev 2012-07-28 18:55:01 följande:
    Ja Gud ja... haha. De med veckoindikator kostar runt 120:- om jag skulle köpa här i Sverige. Nu får jag 3st för typ 160:-. Flört

Näe men utan inkomst så har jag tyvärr inte råd att slösa hur mycket som helst med de få slantar jag har. Då valde jag att köpa från Ebay och så kan jag alltid sälja bort de tester jag inte använder själv!
    Åhh förstår, nu känner jag mig dum som fått dig att slänga ut pengar på digitalt. Du kanske kan gå till MVC de gör test gratis tror jag.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Aint Your Fairytale
    telgebo skrev 2012-07-28 19:40:14 följande:
    Åhh förstår, nu känner jag mig dum som fått dig att slänga ut pengar på digitalt. Du kanske kan gå till MVC de gör test gratis tror jag.

Hehe, det är lugnt... Jo hos MVC kan man göra test gratis. Kanske får ringa dit om inte mensen kommit om typ 2v.
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Hoppas 2013
    Niicesara: Läste ett av dina inlägg och självklart är det ju ERAT val, vad NI gör, med ERAT barn. Men det där med samsovning. Visst, det är supermysigt - MEN det ökar dessutom risken för PSD! Så mitt råd är att låta bebisen sova i sin spjälsäng. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester