• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

OT kolla in kvinnans naglar på TV 4

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Lizz89 skrev 2012-07-28 13:41:39 följande:
    Ok jo ja förstod att de va de strecket du menade. Syns ju som sagt inte lika tydligt, beroende på hur ljusstyrkan är på skärmen.
    Ja och det strecket sitter ju för långt ifrån. Eller vad säger ni andra, har jag helt fel eller?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Lizz89
    telgebo skrev 2012-07-28 13:58:07 följande:
    Ja och det strecket sitter ju för långt ifrån. Eller vad säger ni andra, har jag helt fel eller?
    strecket ja menar sitter ju där ja målade ut prickarna. De strecket du menar som sitter närmast max sträcket är ju bara färg som har samlats (så som de brukar bli på dom testen)
  • sweasmamma
    Lizz89 skrev 2012-07-28 14:06:28 följande:
    strecket ja menar sitter ju där ja målade ut prickarna. De strecket du menar som sitter närmast max sträcket är ju bara färg som har samlats (så som de brukar bli på dom testen)
    jag ser strecket utan prickarna 
  • tebba1978

Grattis till alla plus:) levde i lyckorus i går efter mitt plus men nu är man jätteorolig för missfall:(... Har haft som mensvärk hela dagen.,

• sweasmamma
    tebba1978 skrev 2012-07-28 14:15:14 följande:
    Grattis till alla plus:) levde i lyckorus i går efter mitt plus men nu är man jätteorolig för missfall:(... Har haft som mensvärk hela dagen.,
    det är mkt vanligt ..livmodern börjar växa från dag 1 så man får mensvärksaktigt , har jag ff och jag är i v 24
  • tebba1978

Aha minns inte hur det var med dottern men man tror ju mensen är på g hela tiden:(... Man kan brunaktiga flytningar med eller?

• sweasmamma
    tebba1978 skrev 2012-07-28 14:40:05 följande:
    Aha minns inte hur det var med dottern men man tror ju mensen är på g hela tiden:(... Man kan brunaktiga flytningar med eller?
    ja absolut det är också vanligt har jag hört , jag har inte haft det men många har 
  • malialo

BIM - 5 idag och jag kunde inte hålla mig från att testa. Det var svårt att få det att synas med mobilkameran så första bilden är tillfixad. Andra bilden är det inte, men jag har som ni ser plockat ur testet. Jag tycker att linjen ser blå ut och inte grå. Vad tror ni? Tyst Jag vågar inte tro nåt alls...

• sweasmamma
    malialo skrev 2012-07-28 14:51:50 följande:
    BIM - 5 idag och jag kunde inte hålla mig från att testa. Det var svårt att få det att synas med mobilkameran så första bilden är tillfixad. Andra bilden är det inte, men jag har som ni ser plockat ur testet. Jag tycker att linjen ser blå ut och inte grå. Vad tror ni? Tyst Jag vågar inte tro nåt alls...

alltså ja jag ser..ganska tydligt också men jag har fått så och INTE vatt gravid så jag hade inte vågat gratta än , men håller tummarna att det är starkare imorgon =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester