• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2012-07-28 14:55:21 följande:
    Fast om du haft starkare streck förut så är inte ett svagare streck bra alls. I tidig graviditet stiger hormonerna väldigt snabbt, så då skulle du fått ett tydligt positivt nu. Tyvärr. Symptom kan sitta i och bli starkare länge efter ett mf.
    Jo vet fast jag har inte fått så synbart med rfsu som ja fick idag.. Har ju plussat starkare med andra test nu i dagarna.
  • malialo
    telgebo skrev 2012-07-28 15:47:38 följande:
    Varför plocka isär testet?
    Antagligen för att jag är halvt hysterisk över det här och så gärna vill se något. Det är antagligen bara korkat att plocka isär det, jag förstår det... :-/
  • Aint Your Fairytale
    Fridhaa skrev 2012-07-28 15:56:48 följande:

Tradera kanske har?

Nope, jag kollade nyss... Det finns oftast bara såna monitorer och så. Tungan ute
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Lizz89

oj gjorde fel.. Den bilden är ifrån igår.. Skulle lägga upp den + den från idag för o se om de va någon stegring

• cwittra
    Lizz89 skrev 2012-07-28 13:41:39 följande:
    Ok jo ja förstod att de va de strecket du menade. Syns ju som sagt inte lika tydligt, beroende på hur ljusstyrkan är på skärmen.

Jag ser ditt teststreck på de trixade bilderna!
  • sweasmamma
    Lizz89 skrev 2012-07-28 16:28:40 följande:

nu ska vi se om de blir rätt :P hihi

(tagen idag)

(tagen igår)

hmm, jag ser fast mkt svagt . vilken dag är du på
  • Lizz89

Syns inte lika bra på bild men svagt är de ju. Idag lr i morgon är bim

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester