• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89 skrev 2012-07-28 13:02:33 följande:
    telgebo: 

här sitter de ett svagt streck.. Syns ju inte lika tydligt som på riktigt..
    Fast om du haft starkare streck förut så är inte ett svagare streck bra alls. I tidig graviditet stiger hormonerna väldigt snabbt, så då skulle du fått ett tydligt positivt nu. Tyvärr. Symptom kan sitta i och bli starkare länge efter ett mf.
  • malialo
    sweasmamma skrev 2012-07-28 14:52:53 följande:
    alltså ja jag ser..ganska tydligt också men jag har fått så och INTE vatt gravid så jag hade inte vågat gratta än , men håller tummarna att det är starkare imorgon =)

Tack Jag hoppas såå mycket! Detta var ju eftermiddagsurin så jag ska prova imorgon bitti igen!
  • sweasmamma
    malialo skrev 2012-07-28 14:58:03 följande:
    Tack Jag hoppas såå mycket! Detta var ju eftermiddagsurin så jag ska prova imorgon bitti igen!
    jag tog bim -4 ej morgonurin med rfsu..fick sååå svagt att man såg det knappt, dagen efter plussade jag med både cb plus och digitalt =)
  • telgebo
    Lizz89 skrev 2012-07-28 14:06:28 följande:
    strecket ja menar sitter ju där ja målade ut prickarna. De strecket du menar som sitter närmast max sträcket är ju bara färg som har samlats (så som de brukar bli på dom testen)
    Ok men det är det enda strecket jag ser och inte det andra.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    malialo skrev 2012-07-28 14:51:50 följande:
    BIM - 5 idag och jag kunde inte hålla mig från att testa. Det var svårt att få det att synas med mobilkameran så första bilden är tillfixad. Andra bilden är det inte, men jag har som ni ser plockat ur testet. Jag tycker att linjen ser blå ut och inte grå. Vad tror ni? Tyst Jag vågar inte tro nåt alls...

Varför plocka isär testet?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Aint Your Fairytale
    telgebo skrev 2012-07-28 13:34:05 följande:
    Har du testat med CB digital? Skulle råda dig till det annars då får du ju svar och slipper sitta och tyda streck och styrka osv.

Jag har inte råd med såna dyra tester och ska jag köpa på Ebay eller nåt så tar det ju typ 1,5v innan det kommer.
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Aint Your Fairytale
    telgebo skrev 2012-07-28 13:35:35 följande:
    Jag ser bara det mörkare bå strecket efter de svarta prickarna jag.

Då kanske du får ändra skärpa på din skärm, för teststrecket syns väl efter att jag har ökat kontrast, m.m. Även på originaltestet syns det, även om det är superdupersvagt!
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Aint Your Fairytale
    telgebo skrev 2012-07-28 13:58:07 följande:
    Ja och det strecket sitter ju för långt ifrån. Eller vad säger ni andra, har jag helt fel eller?

Det streck som du menar brukar oftast finnas där... Och har inget med teststrecket att göra!
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Fridhaa
    Aint Your Fairytale skrev 2012-07-28 15:52:08 följande:
    Jag har inte råd med såna dyra tester och ska jag köpa på Ebay eller nåt så tar det ju typ 1,5v innan det kommer.
    ~ Alice 5/2-2011 ~

Tradera kanske har?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester