• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

telgebo skrev 2012-07-28 12:56:35 följande:
    Svullet och ont i underlivet.
    jaha... ont har jag inte men är ju öm och svullen 
  • sessan1992

Telgebo: jag tror att de är mina tarmar som är svullna eftersom min mage är väldigt gasig. Men eftersom mina symtom blivit ännu mera så tror jag inte att jag har fått tidigt missfall , va tror ni ?

• Lizz89

telgebo: 

här sitter de ett svagt streck.. Syns ju inte lika tydligt som på riktigt..
  • Aint Your Fairytale
    telgebo skrev 2012-07-28 11:01:56 följande:
    Nu har jag tittat igen hur noga som helst men nää ledsen jag ser inte teststreck på dina test, för mig ser testen negativa ut.

Kan det inte vara så att strecken syns som en sorts spök alltså att det är som en skåra i själva testet och att urinen samlas upp dom och syns som att det skulle vara ett streck pga det. Hoppas du förstår vad jag menar.

Syns strecken på långt avstånd och utan att lysa genom lampa?

Japp man ser teststrecken en bit ifrån utan problem även fast de är jättesvaga...
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Aint Your Fairytale
    Lizz89 skrev 2012-07-28 13:02:33 följande:
    telgebo: 

Jag ökade kontrasten, ändrade färg, m.m. och man ser ditt streck tydligt... Flört

~ Alice 5/2-2011 ~
  • telgebo
    sweasmamma skrev 2012-07-28 12:57:56 följande:
    jaha... ont har jag inte men är ju öm och svullen 
    Du kan ju ta det med din BM så kan hon kolla om du vill.
    sessan1992 skrev 2012-07-28 13:01:57 följande:
    Telgebo: jag tror att de är mina tarmar som är svullna eftersom min mage är väldigt gasig. Men eftersom mina symtom blivit ännu mera så tror jag inte att jag har fått tidigt missfall , va tror ni ?
    Jo som jag sa, tarmarna svullnar upp pga graviditet.
    Jag vet inte vad jag ska tro. Jag skulle köpa ett digitalt CB och testa igen om jag vore du.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Lizz89 skrev 2012-07-28 13:02:33 följande:
    telgebo: 

Ok, där ser jag inget streck, det jag ser sitter längre ner, ser du det som jag menar tro ca 3 cm från pilarna
  • telgebo
    Aint Your Fairytale skrev 2012-07-28 13:12:34 följande:
    Japp man ser teststrecken en bit ifrån utan problem även fast de är jättesvaga...
    Har du testat med CB digital? Skulle råda dig till det annars då får du ju svar och slipper sitta och tyda streck och styrka osv.
  • telgebo
    Aint Your Fairytale skrev 2012-07-28 13:20:23 följande:
    Jag ökade kontrasten, ändrade färg, m.m. och man ser ditt streck tydligt... Flört

Jag ser bara det mörkare bå strecket efter de svarta prickarna jag.
  • Lizz89

Ok jo ja förstod att de va de strecket du menade. Syns ju som sagt inte lika tydligt, beroende på hur ljusstyrkan är på skärmen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester