• HejAlice

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ett pluss är ett pluss sägs det ju. Har du anmält din man än föresten slemtorsken?

• slemtorsk i din bralla
    HejAlice skrev 2012-07-29 14:44:03 följande:
    Ett pluss är ett pluss sägs det ju. Har du anmält din man än föresten slemtorsken?
    haha... nääää han får vara.. om det var tråden du syftade till.. det var en liten skämttråd som spann vidare på en annan tråd i känsliga rummet.. Min man är ju världens bästa liksom och vi kom hem från en utlandsresa för någon vecka sedan..visserligen ingen "solresa" men ingen av oss är intresserad av sånt- vi var i underbara Riga, åk dit men stanna mer än bara över dagen, själva kryssningen fram o tebax var okej, men upplevelsen i Riga var så mycket mer.....
  • slemtorsk i din bralla
    rundaringar skrev 2012-07-29 14:43:43 följande:
    Lägger in en bild på mitt test, då jag inte kan avgöra om det är spök eller inte. Det finns två streck på testet, men det är SUPERSVAGT! Jag ser strecket på stickan, men har svårt att få det på bild.

Översta är igårkväll och understa idag med morgonurin.
    Lurigt... om jag vinklar skärmen ser jag skuggor... men inte mer än så.... vågar inte säga grattis om man säger så. Jag skulle i nuläget säga negativt, men det betyder ju egentligen inget annat än att detta testet inte känner av någon hcg-halt att räkna med....
  • Anna J01

Lizz89: Jag ser streck på båda. Svagt men tydligt.. Vart chockad när andra inte såg för jag brukar inte "trolla" fram streck som inte syns.
    Hoppas det inte är spök!

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-07-29 13:36:45 följande:
    Nej men lägg av jag får ångest nu. skämtåsido.. Jag har ju inga bilder mer än en från sidan och där ser man bara huvudet typ. RUL är ju först på fredag... Men jo det måste va en kille. Ser på näthinnan den där lilla "toppen" men inser nu när jag kollat bilder på nätet att det kan va navelsträngen. Borde man sett pung och så i vecka 16+1?
    vi såg ganska väl ...hela pungen och snorren men tidigare v kan ju flickor se så ut också.. ja fast utan pung då 
  • slemtorsk i din bralla

men tjejer ni som är så vana att anaysera... tester visserligen men kolla mitt ultraljud från vecka 13... jag veeeet tidigt och dålig bild (min buse/busa vägrade vara still eller lägga sig så som barnmorskan behövde för att mäta nackspalten så jag fick stå och hoppa i fem minuter för att få ordning på bebben)

Men gissa gärna kön??

äsch... inte en chans att något syns ju men gissa gärna.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester