Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu går vi in på 9:e försöket

Ska börja med rosenrot och bisolvon med.kan jag börja med rosenrot imorrn fastän första mensdag är idag?
Slemmis ser inte du så är där inget!!
Lizz89: jag ser att det finns något. Mest på det nedersta. Vad är det för tester? Känsliga? :)
Appropå olika digitala test så hittade jag ett för flergångsbruk: Är det någon som provat det? Tänker att för oss som överanalyserar och lägger mycket pengar på det där kanske det skulle löna sig, eller vad tror ni?
Jag ser på det du la upp nu lizz. Och då ska ju tilläggas att jag har svårt att se från telefonen :) det börjar likna nått nu.
Blev ganska dåliga bilder. Tog fler än dom bilderna så kan lägga upp fler. Syns mer än på bild. Syns betydligt mer idag än igår
Jag tycker de du la upp nu är ganska tydliga lizz. På det nedersta ser jag absolut!
Jo men lizz där ser jag!!
2 andra bilder på samma test.. Har beställt digital nu som jag förhoppningsvis får i morgon.. =)
Ja lizz det syns! Mycket tycker jag! Skulle bli förvånad om du får negativt på digitalt.