• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Såg tråden nu och ja det är ju lite skumt att lägga upp test här och sen skriva att man är gravid i v 10 i en annan tråd.....

• popcornplaya

Bm är inte allvetande. Alla bm har olika erfarenheter och kunskaper. Din bm kanske är värdelös på att lyssna med tratt medans nån annan bm har engagerat sig mkt i att lära sig det och använder sig mkt av tratt.

Om du nu går till din bm och hon lyssnar med tratt och hör något, jättekul :) men om hon inte hör nått betyder det ju inte att det motbevisar något heller. Ibland går det inte ens att lyssna med doppler tidigt. Det beror ju mkt också på hur bebis ligger och hur mamman är byggd.

• popcornplaya

Nä det är väll inte mobbning om olika personer försöker berätta om sina erfarenheter och att det är möjligt att lyssna tidigt med tratt och även försöka få DIG att förstå att din attityd är mindre trevlig.

• popcornplaya

Knasten: om du tar visa endast på mig har jag lagt upp bilder på isärplockade digitala om du vill se. Mina var tyvärr negativa.

• popcornplaya
    Knasten83 skrev 2012-09-14 17:47:33 följande:
    Popcorn: såg det ut som mitt och va neg?
    Här är mina två negativa digitala. Det understa tog jag först och två dagar senare tog jag det översta. Var starkare irl det översta, lite dåligt ljus.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Lizz89 skrev 2012-09-19 14:56:52 följande:

Tog ett cb test idag, hållt mig ca 5 timmar.. Efter 2 minuter så syntes det ett mkt svagt streck, de blev något svagare efter men syntes ändå något.. Efter 10 min synstes de fortfarande fast de blev svagare.. efter 20 min öppnade ja upp testet o där syntes en ljusblå linje.. Efter de så blev testet mkt starkare, syntes klart och tydligt. Vet inte vad ja ska tro.. Någon som har lust att kolla på mina bilder o se om ni ser nått? Syns svagt och inte lika tydligt här på datorn..

efter ca 2-3 min.

Efter 10 min:

20 min: 

Ser tyvärr inget :(
  • popcornplaya
    Wictooria skrev 2012-09-20 15:30:52 följande:

Hej hej.
    Jag är skit orolig just nu.
    Mina symtom har vart borta i 2 veckor.. Jag ska vara i vecka 9 nu.
    Pga oron så har jag gjort ett nytt gravetest och det gjorde ju inte saken bättre...

för tre veckor sedan såg de ut såhär.

Och Idag såhär:

När jag var gravid första gången så tog jag också lite test då och då de första veckorna och dom blev lite svagare runt v9-11 kommer inte exakt ihåg. Blev ju såklart jättenojjig men allt gick bra och har förstått sen att det är vanligt att det kan bli svagare en bit in i graviditeten.
  • popcornplaya

Äl+5 idag och kunde inte hålla mig ifrån att testa, helt sjukt för det kan ju liksom inte va nått redan nu ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester